Novi servis za putnike brzog voza: Ako imate primedbu ili problem na pruzi prijavite ih mejlom
Komentari20/03/2022
-11:28
"Infrastruktura železnice Srbije“ otvorila je danas novi servis za građane za primedbe i prijavu problema na brzoj pruzi Beograd - Novi Sad. Kako je saopšteno, cilj servisa je da se održi i očuva najviši kvalitet usluga, uređenost i izgled železničkih objekata, stanje železničke infrastrukture i udobnost i komfor putovanja vozovima brzinom od 200 kilometara na sat. Građani primedbe mogu dostavljati na brzapruga.primedbe@srbrail.rs.
Na novi mejl, građani mogu prijaviti sve probleme na koje su naišli na brzoj pruzi Beograd - Novi Sad, prvenstveno kada je reč o železničkoj infrastrukturi. Mogu da prijave i probleme u vezi sa zaštitnom ogradom duž pruge, kao i prijave zbog ponašanja železničkog osoblja.
"Takođe, poželjna je i svaka sugestija građana kako da brza pruga Beograd - Novi Sad bude još bolja i lepša, a naša usluga kvalitetnija", navodi se u saopštenju.
Stručne službe "Infrastrukture železnice Srbije“ navode da će u najkraćem roku sagledati sve prijavljene probleme, primedbe i sugestije i učiniti sve da oni budu što pre rešeni.
Komentari (0)