Biznis vesti

Euronews o uspehu: Kako je bračni par iz Čačka stvorio jednu od najpoznatijih modnih kuća u Srbiji?

Komentari
Euronews Serbia

Autor: Euronews Srbija

16/04/2025

-

21:31

veličina teksta

Aa Aa

Priča o uspehu jedne od najpoznatijih modnih kuća u Srbiji P.S. fashion. Šta predstavlja ime brenda, šta je osim ljubavi bilo potrebno za pokretanje posla i kako su došli do preko 100 prodavnica u Srbiji i regionu u ovoj emisiji otkriće Slađana i Predrag Pantović, osnivači ove modne kuće.

Za sve koji vole modu, ovo nisu samo komadi odeće. Za one koji je stvaraju ovo je ispunjenje svega u šta su verovali. A kada se spoje ljubav i moda, nastaje jedna od najpoznatijih modnih kuća u Srbiji.

Ova priča počinje i razvija se u Čačku. Pre tačno 30 godina jedna modna kreatorka počela je da pravi garderobu za žene, suprug ju je u tome podržao i zajedno su napravili modni brend koji danas ima 500 zaposlenih i preko 100 radnji u Srbiji i regionu.

Euronews

 

"Svaki model je potpisan sa nekim sitnim detaljem, drugačijom kragnom, manžetnom, to je nešto što nas obeležava i mislim da mušterije naše kod nas to i traže. Naši modeli uvek imaju nešto posebno na sebi, neki detalj koji ga pravi različitim. Treba da vam to znači, to je poenta. Nekome ne znači pa će nositi nešto klasičnije. U tome je razlika", kaže Slađana Pantović.

"Sve je krenulo iz ljubavi"

O osnivanju modne kuće Slađana je oduvek maštala, a san joj se ostvario tek kada je upoznala Predraga. Njih dvoje zajedno stvorili su modni brend koji u poslednjih 30 godina diktira trendove na prostoru bivše Jugoslavije.

"Sve je krenulo iz ljubavi prema nečemu što volite i što vas ispunjava. Od ranog detinjstva kada sam spoznala da se ljudi bave nekim poslom i od toga žive, ja sam znala šta ću da radim i ka tome sam išla sve godine svog detinjstva", dodala je Slađana.

Danas ova firma posluje u zgradi od 8.000 kvadrata i zapošljava više od 500 ljudi. Iako je u početku svaki komad garderobe Slađana kreirala sama, danas to radi tim od nekoliko modnih dizajnera.

Euronews

 

Na osnovu analize prodaje, nastaje svaka naredna kolekcija. Osim što modeli moraju biti drugačiji, veoma se vodi računa o kvalitetu. Ovde postoji ceo tim koji testira materijale koji se najčešće uvoze iz Italije, Nemačke i Grčke. A kada sistem funkcioniše onda i njeni vlasnici mogu ponekad i da ne dođu na posao.

Više o ovoj priči pogledajte u video prilogu.

AI Preporuka

Komentari (0)

Biznis