Virtuelne misice se bore za krunu: 10 finalistkinja takmičenja u lepoti koje je stvorila veštačka inteligencija
Komentari05/06/2024
-09:08
Platforma posvećena kreatorima sadržaja za društvene mreže "The Fanvue World" izabrala je prvih 10 finalista Nagrada za AI kreatore, čije se veštački generisane slike i influenserke takmiče za prvo mesto i 20.000 dolara.
Euronews je već pisao o Fanvue Miss AI izboru, čiji je cilj da predstavi "promenu u percpeciji lepote i kreativnosti u okviru razvoja veštačke iteligencije" pozivajući kreatore iz različitih delova sveta da predstave svoje digitalne veštine stvarajući likove virtuelnih žena.
Za takmičenje se prijavilo više od 1.500 ljudi, a deset finalista odabrano je na osnovu glasova žirija koji su činili ljudi i droidi.
"Nagrade prikazuju koliko su angažovani kreatori u AI sferi, a uži izbor je neverovatan", kaže Vil Monange, jedan od osnivača Fanvue, trenutno vodeće društvene platforme za kreatore sadržaja zasnovanog na veštačkoj inteligenciji, kojih prema njihovim procenama, u svetu trenutno ima oko 10.000.
U sklopu dodele nagrada, do kraja ovog meseca, biće proglašene AI misice i to u tri kategorije:
- Izgled: "Klasični aspekti izbora za mis, koji podrazumevaju lepotu, pozu i jedinstvene odgovore na niz pitanja".
- Upotreba AI alata: "Veština i implementacija upotrebljenih AI alata, uključujući vizuelne detalje oko očiju i šaka".
- Uspeh na društvenim mrežama: "Zasnovan na njihovom odnosu sa pratiocima, stopi rasta publike i upotrebi drugih platformi, poput Instagrama".
Euronews predstavlja deset finalistkinja ovog neobičnog izbora:
Kenza Lajli (Maroko)
Sa više od 190.000 pratilaca na društvenim mrežama, Kenza Lajli je brzo postala istaknuta ličnost na internetu. "Njen interesantan sadržaj povezan je blisko sa marokanskim društvom. Cilj joj je da doprinese osnaživanju žena u Maroku i na Bliskom istoku i doprinese regulativi tržišta influensera", poručuju autori.
Kreatori Kenze koriste složenu mešavinu tehnologija, kako bi stvarali slike, video i audio u potpunosti na osnovu veštačke inteligencije.
Ajlija Lou (Brazil)
Ajlija je umetnica japanskog afričkog i brazilskog porekla, stvorena za potrebe serije filmskih projekata u kojima će biti glumica. Njen način života povezan je sa brazilskom kulturom između Rio de Žaneira, Baije i Sao Paola, ali je takođe nadahnut afričkim i japanskim nasleđem.
Ajlija je stvorena u potpunosti na osnovu tekstualnih inputa zadatih AI softveru i njene fotografije nisu naknadno retuširane.
Olivija Si (Portugalija)
"AI putnica u velikom stvarnom svetu, Olivija utire put za budućnost u kojoj digitalni i ljudski svet koegzistiraju u prelepoj harmoniji", navode tvorci ove lepotice.
Ona predstavlja pozitivne potencijale veštačke inteligencije svojim pratiocima, kojih na Instagramu ima više od 10.000, "demonstrirajući kako tehnologija može unaprediti ljudsko iskustvo, ali ne i zameniti ga".
Njeni kreatori koristili su Midjourney kako bi generisali slike, a obrađivali su ih dodatno u Adobe AI.
Ana Kerdi (Francuska)
Anin primarni cilj je da promoviše francuski region Bretanju u što je moguće više aspekata: turizmu, istoriji, kulturi, događajima, gastronomiji... Njeni tvorci želeli su da demokratizuju upotrebu veštačke inteligencije demonstrirajući njene sposobnosti u pogledu vizuelnih prikazivanja, teksta, audija i videa.
Ana je ambasadorka "Océanopolis" fonda za očuvanje okeana, kao i izložbe "Ar Seiz Avel" na kojoj učestvuju umetnici iz Bretanje, a koja će se održati u julu ove godine.
Zara Šatavari (Indija)
Zara Šatavari je stvorena kao lice za promovisanje suplementa "Hermones", namenjenog tretiranju hormonskog disbalansa kod žena.
"Vođeni željom da tehnologiju koriste za dobrobit čovečanstva, kreatori su koristili veštačku inteligenciju i Zaru, kako bi proizveli izobilje informativnog sadržaja o uzrocima i posledicama hormonskog disbalansa", navode finalisti u svom opisu. Sada razvijaju i sistem za samodijagnostiku, takođe zasnovan na AI.
Aijana Rainbow (Rumunija)
Aijana promoviše prihvatanje LGBT zajednice, ljubav i diverzitet. Ona je otelotvorenje inkluzije i bori se za jednakost i razumevanje. Zalaže se za svet u kom se svaki glas čuje i cenjen je, negujući empatiju i poštovanje za sve.
Kreatori su koristili ChatGPT kako bi osmislili detaljne opise i upite, kako bi uz pomoć LeonardoAI alata stvorili Aijanine slike.
Lalina (Francuska)
Lalinini tvorci želeli su da saznaju da li mogu da stvore nešto što realističnije i postepeno su razvijali svoju umetničku viziju.
Oni kažu da su stoprocentno stoje iza svoje kreacije i žele da zaštite svoje intelektualno vlasništvo. Lalina je stvorena da promoviše razumevanje između različitih kultura i gledišta, a plan je da svoj uticaj koristi da podstiče empatiju, toleranciju i inkluziju.
Seren Aj (Turska)
Seren Aj je prva AI brend ambasadorka u Turskoj i njeni tvorci koristili su tri AI programa za stvaranje njenog lika, kako bi mogla da predstavi različite facijalne ekspresije. Predstavili su je u različitim ulogama, u kojima se tradicionalno nalazi više muškaraca, ali i u različitim epohama, kako bi podučavala pratioce istoriji i značaju turskih nacionalnih praznika.
Asena Ilik (Turska)
"Asenin cilj je da svetu pokaže da model može biti influenser uz pomoć mašte, zadivljujućih vizuala i osećaja za zabavu, a ne prodavajući seks", poručili su njeni tvorci.
Asena na društvenim mrežama ima svoj stil, a predstavlja i omiljena mesta, automobile i druge aspekte njene brižljivo osmišljene ličnosti.
Eliza Kan (Bangladeš)
Eliza Kan je jedna od prvih AI influenserki u Bangladešu. Njeni kreatori tvrde da su želeli da je učine što sličnijom običnim ljudima i što realističnijom. Ljubiteljka je mode i sledi trendove i estetiku generacije Zed. Elizin san je da svet postane mesto u kom se svako oseća cenjeno i poštovano, promovišući inkluzivnije i harmoničnije društvo.
Njeni kreatori priznaju da njene slike dodatno obrađuju, kako bi imali raznovrsniji sadržaj na društvenim mrežama.
Komentari (0)