Železnice o incidentu na Tošinom bunaru: Izbegnuta tragedija, žena pokušala da pređe prugu ispred brzog voza
Komentari01/05/2022
-17:22
Posle srećom izbegnute tragedije u Tošinom bunaru, gde je jedna žena pokušala da pređe kolosek na pruzi Beograd-Novi Sad svega nekoliko sekundi pre nailaska brzog voza "Soko", Infrastruktura železnice Srbije upozorila je danas da se pruga prelazi samo na mestima gde je to omogućeno i dozvoljeno, kako bi se sačuvali ljudski životi i bezbednost železničkog saobraćaja.
"Ovo posebno važi za brzu prugu Beograd - Novi Sad, gde vozovi saobraćaju velikom brzinom i gde nisu predviđena nikakva ukrštanja pruge i puta, niti bilo kakva nepredviđena zaustavljanja voza tokom vožnje", saopšteno je iz železnice.
Kako je saopšteno, u železničkom stajalištu Tošin bunar, u Beogradu, u petak je sačuvan život jedne žene, samo zahvaljujući prisebnosti i brzoj reakciji prisutnih osoba.
Jedna ženska osoba krenula je da prelazi preko koloseka u Tošinom bunaru sa torbom u rukama, ali nije mogla da se popne na peron i drugi ljudi pomogli su joj da se skloni sa pruge svega nekoliko sekundi pre nego što je naišao brzi voz ''Soko'', koji između Beograda i Novog Sada saobraća brzinom od 200 kilometara na sat. Ovaj slučaj zabeležile su sigurnosne kamere "Infrastrukture železnice Srbije“.
"Voz koji saobraća brzinom od 200 kilometara na sat ne može trenutno da se zaustavi čak i kada mašinovođa opazi nekoga na pruzi, niti može da skrene sa pruge. Osobe koje na ovaj način nepromišljeno i neodgovorno krenu da prelaze preko šina gotovo uvek poginu na licu mesta. Da ne govorimo o tome da to može pri velikoj brzini da se ugrozi i bezbednost putničkog voza i svih putnika u njemu", naveli su u saopštenju.
Od 1. maja brzom prugom između Beograda i Novog Sada vozovi će svakodnevno saobraćati 64 puta, od čega "Soko" čak 27 puta.
"Infrastruktura železnice Srbije" zato ponovo upozorava, apeluje i moli da se svi pridržavaju propisa, posebno na brzoj pruzi, da se ne prelazi i ne pretrčava preko šina, da se poštuju oznake duž pruge, da se brza pruga prelazi kroz pothodnike, podvožanje ili nadvožnjake, i da ni jedna žurba, ni jedan razlog ne budu preči od ljudskog života.
Komentari (1)
savetnik
01.05.2022 18:56
pruga je svaka cast .alistanica centar smatram -tunel-stanicom,dok n.sad peron iisa leve i sa desne i prvi peron zaprolazak voza bg.-subotica/kad bude pruga gotova\ po meni usputne stanice imaju podzemne prolaze zaizlazak naperon sto takdje nije dobro za stare i invalide .do juce su manje stanice preko sina imlale izbetoniranu stazu a zatim levo idesno isli na uzdignuti deo perona odakle su ulazili u voz .da bi izbeglo setanje po peronu trebalobi ispred cekaonica terasa sa ogradom i kad voz staneotkljucati i pustiti putnike takoje bilo u n. sadu do 1962 god.dok danasnja stanica ni pocela da radi cuvajte zivote putnika.