Proglašeni finalisti ovogodišnjeg konkursa "Fashion Incubator by Perwoll"
Komentari20/09/2023
-14:56
Belgrade Fashion Week je u maju mesecu raspisao konkurs "Fashion Incubator by Perwoll" za mlade dizajnere, diplomce i studente mode iz Srbije i ex-YU regiona. Konkurs je organizovan u okviru Beogradske nedelje mode, a finalisti će imati priliku da predstave svoje radove na predstojećoj reviji u novembru.
Veliki broj kandidata poslao je svoje radove, a najbolji su dobili priliku da rade sa mentorima Sonjom Krstić, Aleksandrom Protić, Ivanom Najdanović, Sonjom Jocić, kao i Nenadom Radujević na projektnom zadatku čija je tema održiva moda.
Na događaju povodom proglašenja finalista koji su prošli u drugi krug, direktor Modnog Studija Click i osnivač Beogradske nedelje mode Nenad Radujević, istakao je: "Drago mi je da i ove godine imamo priliku da organizujemo konkurs za studente mode i mlade dizajnere u okviru našeg programa 'Fashion Incubator' i da nastavimo proces otkrivanja i podrške talentovanim kreatorima. Značajno je da imamo dugogodišnju podršku ovako važnog partnera kao što je kompanija Henkel i njihov brend Perwoll, koji nam omogućavaju da kontinuirano radimo na edukaciji mladih ljudi. Shodno tome, ovo je idealna prilika za sve inovativne mlade talente koji žele da izraze svoju kreativnost kroz savremeno poimanje mode i da svoju profesionalnu karijeru započnu na Belgrade Fashion Week-u".
Ovogodišnji konkurs ima globalno aktuelnu temu "Rethink Fashion", što pruža priliku da se istraže nove ideje i koncepti u svetu mode. Spora moda, koja sve više dobija na važnosti u svetu mode, podrazumeva održiv pristup pri dizajniranju, proizvodnji i konzumaciji odeće, posebno kroz proces reciklaže i redizajna.
"U ime kompanije Henkel Srbija pre svega želim da zahvalim svim učesnicima na izvanrednom radu koji će sigurno doprineti širenju svesti o održivoj modi. Pokazali ste neverovatan talenat i verujem da će svako od vas pronaći svoje mesto u modnoj industriji. Kao kompanija se uvek zalažemo da ono što radimo bude i društveno odgovorno sa željom da doprinesemo zaštiti životne sredine. Hvala što ste deo naše kampanje pod nazivom 'Rethink Fashion' koja povezuje etiku i estetiku", izjavila je Milica Šljivančanin, direktorka marketinga HCB sektora u kompaniji Henkel Srbija.
"Izuzetno smo ponosni na činjenicu da je naš brend Perwoll otišao korak dalje, te da u saradnji sa Belgrade Fashion Week-om, a kroz projekat 'Fashion Incubator' podržavamo mlade talente da izraze svoju kreativnost upravo kroz savremeno poimanje mode. Kao brend koji voli modu, Perwoll nastoji da sačuva sve njene važne vrednosti – od pravilne nege odeće uz koju ona traje duže, do kampanje kojom pozivamo na racionalno korišćenje garderobe i održivo ponašanje potrošača. Kroz Perwoll #RethinkFashion kampanju, ohrabrujemo perspektivu mode koja je odgovorna prema društvu i životnoj sredini. Hvala što ste deo ove izuzetno važne teme, i što ste kroz svoje kreacije pokazali veliko umeće i kreativnost, kandidatima koji su prošli u sledeći krug želim mnogo sreće u sledećoj fazi i u radu sa izvrsnim mentorima", istakao je David Micanović, mlađi brend menadžer u kompaniji Henkel Srbija.
Odabrani kandidati će tokom septembra i oktobra sarađivati sa svojim mentorima na izradi prvog modela koji će predstaviti na jesenjoj nedelji mode u novembru. Tri najbolja kandidata, prema izboru žirija, održaće reviju svojih modela na prolećnoj BFW u 2024. godini.
O Henkelu
Zahvaljujući jakim brendovima, inovacijama i tehnologijama, Henkel zauzima vodeće pozicije u oblastima industrijskog tržišta, kao i proizvoda široke potrošnje. Poslovni sektor "Adhezivi Tehnologije" globalni je lider na tržištima adheziva, sredstava za zaptivanje i funkcionalnih premaza. Sa poslovnim sektorom Consumer Brands, kompanija zauzima vodeće pozicije na mnogim tržištima i kategorijama širom sveta, posebno u segmentima nege kose i deterdženata i kućne hemije. Tri najsnažnija brenda kompanije su Loctite, Persil i Schwarzkopf.
U fiskalnoj 2022. godini, Henkel je ostvario prodaju više od 22 milijarde evra i korigovani operativni profit od oko 2,3 milijarde evra. Henkelove prioritetne akcije izlistane su u nemačkom indeksu DAX. Održivost ima dugu tradiciju u Henkelu i kompanija ima jasnu strategiju održivosti sa konkretnim ciljevima. Henkel je osnovan 1876. godine i danas zapošljava raznovrstan tim od više od 50.000 ljudi širom sveta – ujedinjen snažnom korporativnom kulturom, zajedničkim vrednostima, kao i zajedničkom svrhom: "Pioneers at heart for the good of generations". Za više informacija, molimo vas posetite www.henkel.com
Komentari (0)