Pinterest i Aleph šire partnerstvo na prostore Baltika i Balkana
Komentari25/03/2025
-14:17

Aleph je objavio proširenje svoje partnerske saradnje sa Pinterestom, čime su oglašivačima u Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji, Severnoj Makedoniji, Bugarskoj, Letoniji, Estoniji i Litvaniji od sada dostupne usluge lokalnih stručnjaka za digitalno oglašavanje na Pinterestu – jednoj od vodećih globalnih platformi za vizuelno pretraživanje, koja okuplja više od pola milijarde aktivnih korisnika mesečno.*
Pinterest se pozicionirao kao ključna destinacija za brendove koji žele da se povežu sa potrošačima aktivno zainteresovanim za kupovinu. Sa svojim fokusom na vizuelnu pretragu i inspiraciju, Pinterest pruža jedinstveno okruženje u kojem su korisnici visoko angažovani.
Partnerstvom sa Alephom, brendovi mogu da iskoriste ekspertizu timova sa dubokim razumevanjem oglašivačkih rešenja Pinteresta i specifičnosti lokalnih tržišta.
Martin Machinandiarena, generalni direktor za prodajne kanale u Pinterestu, izjavio je:
"Nastavljamo da ulažemo u naš međunarodni rast i uzbuđeni smo što proširujemo Pinterestovu ponudu za oglašivače na Balkanu i Baltiku kroz partnerstvo sa Alephom. Pinterest je “dom” inspirativne kupovine i sada će brendovi na ovim tržištima moći da dosegnu milione korisnika koji žele da otkriju nove ideje i pretvore ih u kupovinu".
"Sa velikim zadovoljstvom proširujemo naše partnerstvo sa Pinterestom kako bismo pomogli oglašivačima da se povežu sa potrošačima koji traže inspiraciju i kupuju na platformi,“ rekao je Rade Triković, regionalni direktor u Alephu. „Mogućnost oglašavanja na Pinterestu na ovim tržištima otvara veliku priliku za brendove i kompanije da dopru do novih potrošača".
Aleph je prvi put započeo saradnju sa Pinterestom 2024. godine, s ciljem da pomogne brendovima u pokretanju kampanja na međunarodnim tržištima na platformi širom APAC-a, EMEA-e i LATAM-a.
*Pinterest Interni podaci, Global Q4 2024
Kontakti za medije
press@alephholding.com
O Aleph-u
Aleph je globalna mreža digitalnih stručnjaka koja inovira na preseku medija i plaćanja. Kompanija povezuje više od 60 vodećih digitalnih medijskih platformi (uključujući Amazon, Criteo, Google, Meta, Microsoft, Pinterest, Reddit, Snap, Spotify, TikTok, Twitch, Uber, X i druge) u više od 150 zemalja, omogućavajući 26.000 oglašivača da dopru do više od 3 milijarde potrošača.
Localpayment, Aleph-ova fintech filijala, integriše prodaju medija i mogućnosti obrade usluga plaćanja u efikasno rešenje za globalno širenje svojih klijenata, dok je Digital Ad Expert vodeća edukativna platforma koja nudi sertifikate za pojedince i prilagođena rešenja za preduzeća, vlade, nevladine organizacije i međunarodne organizacije poput UNESCO-a
Komentari (0)