"Aktivistkinja i influenserka" sa hidžabom proglašena za virtuelnu mis sveta": Kruna za AI predstavnicu Maroka
Komentari09/07/2024
-12:40
Pobednica prvog izbora za virtuelnu mis sveta u organizaciji platforme "Fanvue" je Kenz Lajli iz Maroka.
Lajli koja je "aktivistkinja i influenserka" sa hidžabom, ima više od 193.000 pratilaca na Instagramu, a prema njenoj "biografiji" deli sadržaj koji je blisko povezan sa marokanskim društvom i cilj joj je da "osnaži žene u Maroku i Bliskom istoku".
Ona je tako pobedila u oštroj konkurenciji od 1.500 žena i svojim kreatorima donela nagrade od 5.000 dolara u kešu, mentorski program vredan 3.000 dolara, kao i PR podršku u vrednosti većoj od 5.000 dolara.
Nakon proglašenja, Lajli je objavila: "Neverovatno sam zahvalna na ovoj mogućnosti da predstavljam AI kreatore i da se strastveno zalažem za pozitivan uticaj veštačke inteligencije. Pobeda na Miss AI me motiviše još više da nastavim svoj rad na unapređivanju AI tehnologije".
Ona je dodala i da veštačka inteligencija "nije samo alat, nego i transformativna sila koja može da menja industrije, izaziva norme i stvara mogućnosti tamo gde ih ranije nije bilo".
Lajline pratilje su Lalina iz Francuske i Olivija C. iz Portugalije.
Lalinini tvorci želeli su da saznaju da li mogu da stvore nešto što realističnije i postepeno su razvijali svoju umetničku viziju.
Oni kažu da su stoprocentno stoje iza svoje kreacije i žele da zaštite svoje intelektualno vlasništvo. Lalina je stvorena da promoviše razumevanje između različitih kultura i gledišta, a plan je da svoj uticaj koristi da podstiče empatiju, toleranciju i inkluziju.
Olivija Si je predstavljena kao "AI putnica u velikom stvarnom svetu, koja utire put za budućnost u kojoj digitalni i ljudski svet koegzistiraju u prelepoj harmoniji".
Ona predstavlja pozitivne potencijale veštačke inteligencije svojim pratiocima, kojih na Instagramu ima više od 10.000, "demonstrirajući kako tehnologija može unaprediti ljudsko iskustvo, ali ne i zameniti ga".
Njeni kreatori koristili su Midjourney kako bi generisali slike, a obrađivali su ih dodatno u Adobe AI.
Mis i njene pratilje odabrao je žiri sačinjen od dve osobe i dva AI generisana modela, a svako od njih davao im je ocene na osnovu tri ključne kategorije: realizma, tehnologije i socijalnog uticaja.
"The Fanvue World", platforma koja je organizovala takmičenje, posvećena je kreatorima sadržaja za društvene mreže, a navode da im je cilj bio da predstavi "promenu u percpeciji lepote i kreativnosti u okviru razvoja veštačke iteligencije" pozivajući kreatore iz različitih delova sveta da predstave svoje digitalne veštine stvarajući likove virtuelnih žena.
U trku je ušlo više od 1.500 učesnika, a zahvaljujući tako velikom interesovanju, iz "Fanvue" su poručili da će organizovati novo takmičenje, bez odavanja detalja o tome o kakvoj temi je reč, piše Euronews.
Komentari (0)