Operska pevačica Branislava Podrumac: U operetama smo kao akrobate, u "Veseloj udovici" spuštamo se sajlama sa plafona
Komentari13/02/2023
-09:58
Operska pevačica Branislava Podrumac igra u opereti "Pariski život" koja je na repertoaru "Madlenijanuma".
Reč je o komediji za koju umetnica kaže da predstavlja spoj fantastičnih glumaca i pevača na sceni.
"Ljudima to fali - da se malo smeju i izmeste iz svakodnevice", rekla je Podrumac za Tanjug Reflektor.
"Pariski život" za Podrumac nije predstavljao težak zadatak, pošto je imala već dosta iskusta u operetama, a ovde tumači lik glumice Metele koja je "fantasitčna, prelepa, duhovita".
"Meni je bio više akcenat na glumi. Pevački mi nije bila toliko teška. Više u nekom srednjem registru je napisana tako da nisam morala mnogo da se raspevavam", objasnila je Podrumac.
Reditelj Robert Bošković iza sebe u "Madlenijanumu" ima dve izuzetno uspešne opere "Pariski život" i "Veselu udovicu", a operska pevačica kaže da je s njim rad fascinantan.
"To je urađeno toliko dobro, da zaista nemate praznog hoda, sve vreme imate živu scenu. Gluma, pevanje, igra... Mi smo akrobate u nekim trenucima. U 'Veseloj udovici' spuštamo se sajlama sa plafona", naglasila je Podrumac.
Predstava "Pariski život" prođe toliko brzo, posetioci se čitavo vreme smeju i nema dela koji nije zanimljiv, primetila je umetnica.
Podrumac sa klaviristom Milivojem Veljićem ima duo "No Boundaries" koji već sedam godina nastupa za turiste na putovanjima brodom Dunavom između Novog Sada, Beograda i Golupca.
Prema njenim rečima, ove godine imaće više od 50 takvih koncerata, na kojima se kreću kroz sve žanrove, od mjuzikla, operete, šansone, do rok balada, na 50 jezika uključujući kineski i japanski.
Podrumac je istakla da im se posebno Amerikanci, koji nikad ranije nisu bili kod nas, zahvaljuju i nastup doživljavaju kao spektakl.
Jedna od izvođenih pesama je i narodna "Ruse kose curo imaš", koju Podrumac i Veljić izvode u balkanskoj verziji, odnosno prave poređenje da ljudi shvate da je ista melodija u bugarskoj, makedonskoj i srpskoj izvedbi.
Komentari (0)