Aktuelno iz kulture

Izložba koja "Gori": Kako izgleda kada viralni postovi postanu deo umetničke instalacije

Komentari

Autor: Euronews Srbija

26/08/2024

-

13:21

Izložba koja "Gori": Kako izgleda kada viralni postovi postanu deo umetničke instalacije
Izložba koja "Gori": Kako izgleda kada viralni postovi postanu deo umetničke instalacije - Copyright Plakat/Promo

veličina teksta

Aa Aa

Kako izgleda kada viralni postovi sa društvenih mreža i marketinške kampanje postanu deo umetničke instalacije? Stefan Gajić, advertajzing kreativni direktor, ovog septembra sprema izložbu pod nazivom "Gori". 

Od 12. do 15. septembra, publika će imati priliku da poseti jedinstvenu postavku u okviru Hotela Mona Plaza.  

Izložba koja nosi naziv "Gori" predstavlja jedinstveni spoj tradicionalnih plakata sa digitalnim formatima, koji će domaća publika imati prvi put priliku da vidi. Baš iz tog razloga, autoru je bilo od izuzetne važnosti da prostor izlaganja bude urban, drugačiji i kul.  

Tokom tri dana trajanja izložbe, publika će imati priliku da na digitalnim formatima, ekranima, led panelima i 360 instalacijama uživa u radovima koji odgovaraju na temu "Gori". Postavku čine tri tematske celine, odakle proizlazi i sam naziv.

Pre svega, radovi Stefana Gajića se bave gorućim temama o kojima svi svakodnevno pričamo na poslu, sa prijateljima, porodicom i koje nam okupiraju misli. Drugi segment izložbe je potreba umetnika i kreativaca za postizanjem viralnosti - kreiranje radova koji će zapaliti javnost i digitalne kanale. Treći segment je i neizostavan na putu svakog stvaraoca – kreativno sagorevanje (burnout), koje proizilazi upravo iz zagrejanosti za svoju profesiju – u slučaju umetnika, advertajzing industriju.  

Promo/Nemanja Maraš

 

Stefan Gajić pohađao je prestižni njujorški pre college program “School of Visual Arts” i diplomirao na Fakultetu primenjenih umetnosti u Beogradu. 

Do sada je radio na idejnom rešenju za neke od najvećih svetskih brendova i kompanija (Nivea, OTP Banka, Red Bull, Universal Music, Evropska unija, SBB, IQOS, Milka, Eucerin i Ahold Delhaize) i ilustrovao naslovnice velikih publikacija poput Nedeljnika i Harper's BAZAAR-a. 

Stefan je jedan od retkih grafičkih dizajnera čiji je rad uvršten u jednu od trenutno najvećih i najuticajnijih svetskih izložbi pod nazivom “Tolerance”.  Njegov rad je obišao Peru, Japan, Kinu, Nemačku, Hrvatsku, a takođe i Times Square u Njujorku. 

Plakat/Promo

 

Najmlađi je član Međunarodnog udruženja za marketinške komunikacije u Srbiji (“IAA”) i dobitnik  brojnih nagrada i priznanja iz oblasti grafičkog dizajna, komunikacija i marketinga. Učestvovao je kao govornik na najpoznatijim regionalnim konferencijama, a trenutno predaje na jednoj privatnoj akademiji u Beogradu. Najrelevantniji časopis industrije, Marketing mreža, proglašava ga krajem 2023. godine za “changemaker” personu, a biznis magazin BIZLife za “30 ispod 30”. 

Preporuka za vas

Komentari (0)

Kultura

Najskuplja voćka u istoriji: Kontroverzna instalacija sa bananom zalepljenom za zid prodata za preko šest miliona dolara
Aktuelno iz kulture

Najskuplja voćka u istoriji: Kontroverzna instalacija sa bananom zalepljenom za zid prodata za preko šest miliona dolara

Konceptualno delo Mauricija Katelana kupio je kineski investitor u kriptovalute Džastin San za četiri puta veći iznos od procenjenog.

21/11/2024

10:43

pročitaj celu vest
"Virdžina" u novom ruhu: Digitalno restauriran kultni film Srđana Karanovića o devojčici koja je odrastala kao dečak