Region

Tompson nikad popularniji u Hrvatskoj: Postavio svetski rekord prodavši 280.000 ulaznica za koncert u Zagrebu

Komentari

Autor: Index

30/03/2025

-

22:07

Tompson nikad popularniji u Hrvatskoj: Postavio svetski rekord prodavši 280.000 ulaznica za koncert u Zagrebu
Tompson nikad popularniji u Hrvatskoj: Postavio svetski rekord prodavši 280.000 ulaznica za koncert u Zagrebu - Copyright profimedia

veličina teksta

Aa Aa

Za koncert Marka Perkovića Tompsona na zagrebačkom Hipodromu prodato je 281.774 ulaznice, čime je službeno postao najveći koncert s prodanim ulaznicama na svetu.

"Ovaj neverovatan uspeh na svetskom nivou postaje još fascinantniji kad uzmemo u obzir da se koncert rasprodao u manje od 24 sata, a da je skoro polovina svih ulaznica prodana za manje od šest sati", poručili su s platforme Entrio.

Rekord u najvećem koncertu s prodatim ulaznicama dosad je držao italijanski pevač Vasko Rosi, koji je 2017. za svoj koncert u Modeni, u parku Enca Ferarija, prodao 225.173 ulaznice. Thompson je taj rekord nadmašio s čak 25 odsto više prodanih ulaznica, prenosi portal Index.

Inženjerski tim Entrio aktivno je radio gotovo 30 sati bez prestanka. 

Tokom nikad viđene navale fanova na kupovinu ulaznica, radili su na optimizaciji serverske infrastrukture, rešavanju niza tehničkih izazova, maksimizaciji prodaje, otklanjanju tri snažna hakerska napada i osiguravanju da stotine drugih događaja koja su istovremeno prodavali na tri tržišta - uspešno rade. Sve navedeno uzrokovalo je povremeno otežan pristup sistemu i redove na prodajnim mestima, što je bilo potpuno očekivano s obzirom na razmere ove prodaje.

U ranim jutarnjim satima na virtuelnoj čekaonici bilo više od 20.000 ljudi

Interesovanje za prodaju ulaznica trajalo je celu noć, stotine ulaznica prodavale su se svake minute tokom noći, a u najmirnijem trenutku, oko 4:30, i dalje je u virtualnoj čekaonici bilo više od 20.000 ljudi.

Istovremeno, Entrio tim korisničke podrške primio je hiljade upita putem različitih kanala, na koje i dalje marljivo odgovara kako bi sva pitanja kupaca bila rešena u što kraćem roku.

"Izuzetno smo ponosni na celi naš inženjerski i operativni tim jer nam je omogućio da ispišemo istoriju i oborimo svetski rekord. Čestitamo Tompsonu i njegovom menadžmentu na ovom izuzetnom uspehu te zahvaljujemo na poverenju i još jednoj uspešnoj saradnji, a svim našim organizatorima, prodajnim mestima i kupcima zahvaljujemo na strpljenju i razumevanju", poručili su iz Entrija.

Veličanje hrvatske ustaške diktature iz Drugog svetskog rata

Marko Perković poznatiji po nadimku Tompson, je hrvatski muzičar koji je od 1991. godine glavni vokalista grupe Tompson. 

Učestvovao je u Ratu u Hrvatskoj (1991—1995), tokom kojeg je karijeru započeo nacionalističkom pesmom "Bojna Čavoglave". Godine 2002. započinje svoju prvu veliku turneju nakon objavljivanja albuma "E, moj narode". Od 2005. godine organizuje nezvaničnu proslavu Dana pobede u rodnom mestu Čavoglave.

Tokom svoje karijere, Perković je izazvao kontroverze u medijima zbog svojih nastupa i pesama, od kojih neke veličaju i promovišu hrvatsku fašističku ustašku diktaturu iz Drugog svetskog rata.

Zabrana ulasaka u EU na tri godine

U septembru 2009. godine, koncert Tompsona u švajcarskom gradu Lucernu je bio otkazan nakon što je Socijaldemokratska partija Švajcarske pozvala na hitno saopštenje povodom Tompsonovog koncerta, prozivajući Perkovića kao fašistu. To je dovelo do toga da mu je bilo zabranjeno da drži koncerte u Švajcarskoj, nakon što je Švajcarski servis za analizu i prevenciju (DAP) izjavio da tekstovi Perkovićevih pesama veličaju ustaše i Nezavisnu Državu Hrvatsku. Kasnije je zabrana ukinuta i on je nastavio da održava koncerte u Švajcarskoj.

 
Pošto je Švajcarska članica Šengenskog ugovora, Tompsonu je bio zabranjen ulaz u sve šengenske države članice na tri godine.

Perković je izazvao kontroverzu zbog izvođenja pesme Jasenovac i Gradiška Stara, koja otvoreno slavi ustaški režim i genocid nad Srbima za vreme Drugog svetskog rata u Nezavisnoj Državi Hrvatskoj. Centar Simon Vizental je pokrenuo žalbu protiv Hrvatske radio-televizije zbog javnog prenosa koncerta pevača koji je optužen za nostalgiju za ustaškim režimom, iako Perković odbija svaku povezanost sa tim vremenskim periodom.  

Perkovićevo veličanje ustaša je dovelo do toga da ga neke publikacije, uključujući i Centar Simon Vizental, označe kao fašističkog pevača.

AI Preporuka

Komentari (0)

Evropa