Biznis vesti

Poslanička pitanja, pa zakon o zaštiti potrošača: Koga trgovci neće smeti da pozivaju i nude proizvode

Komentari

Autor: Tanjug

07/09/2021

-

10:27

Poslanička pitanja, pa zakon o zaštiti potrošača: Koga trgovci neće smeti da pozivaju i nude proizvode
Poslanička pitanja, pa zakon o zaštiti potrošača: Koga trgovci neće smeti da pozivaju i nude proizvode - Copyright E-Stock/Dimitrije Goll

veličina teksta

Aa Aa

Poslanici Skupštine Srbije počeli su danas novu sednicu na čijem je dnevnom redu Predlog zakona o zaštiti potrošača.

Pre početka rasprave o tom predlogu zakona, poslanici postavljaju poslanička pitanja kao i svakog utorka kada je sednica u toku.

Predlogom Zakona o zaštiti potrošsaca koji se nalazi na dnevnom redu današnje sednice parlamenta, predviđeno je uvođenje nekoliko novina, među kojima su najvažniji registar "ne zovi", zatim prekršajni nalozi, kao i obaveza izdavanja predračuna za majstorske usluge veće od 5.000 dinara.

Registar "ne zovi" podrazumeva postojanje spiska mobilnih i fiksnih telefona koje trgovci više neće smeti pozivati da bi nudili svoje robe ili usluge a brojeve na koje ne žele da budu pozivani u tu svrhu će sami građani proslediti svojim operatorima.

Kada je reč o zaštiti građana od nefer majstora, oni će za sve usluge koje koštaju više od 5.000 dinara morati napraviti predračun, sa kojim korisnici njihovih usluga treba da se slože i to pismeno.

Predviđeno je i uvođenje prekršajnog naloga i to za lakše prekršaje.

Takođe i unapređenje postupka vansudskog rešavanja potrošačkih sporova, jer će za razliku od sadašnje prakse, po stupanju na snagu ovog zakona, što bi trebalo da počne tri meseca od dana objavljivanja u Službenom glasniku, trgovci morati da učestvuju u sporu.

Na dnevnom redu su i predlozi više sporazuma, kao i Predlog odluke o izboru viceguvernera Narodne banke Srbije.

Komentari (0)

Biznis