Održana konferencija o influenserima i digitalnim trendovima: Dodeljeno 14 nagrada najistaknutijim stvaraocima sadržaja
Komentari24/10/2024
-11:58
U utorak, 22. oktobar u Sava Centru, održana je prva Trendmakers konferencija, prestižna manifestacija posvećena influenserima i digitalnim trendovima, u organizaciji agencije Nestevents i pod pokroviteljstvom Privredne komore Srbije.
U toku dana dodeljeno je 14 nagradanajistaknutijim stvaraocima sadržaja u različitim kategorijama. Konferenciju je pratilo višeod 300 učesnika, među kojima su bili predstavnici marketing agencija, kompanija i influenseri,koji su učestvovali u panel diskusijama i ceremoniji dodele nagrada.
Otvaranje konferencije obeležio je uvodni govor Mladena Đorića, predstavnika Privredne komore Srbije, koji je istakao značaj influenser marketinga u modernim prodajnimstrategijama i sve veću ulogu influensera u stvaranju brendova i povezivanju sa potrošačima.
"Influenseri danas nisu samo kreatori sadržaja, već ključni partneri brendova u stvaranjudirektne veze sa potrošačima. Njihov uticaj se proteže daleko izvan društvenih mreža, jer onioblikuju navike, stil života i vrednosti svojih pratilaca,“ rekao je Mladen Đorić, predstavnik Privredne komore Srbije, na otvaranju konferencije.
Prisutnima se obratio i Ivan Agbaba, event direktor agencije Nest events, i naglasio značajovakvih događaja koji okupljaju predstavnike industrije, razmatraju buduće trendove inagrađuju najbolje u oblasti influenser marketinga.
Nagrađeni influenseri i njihova postignuća:
• TikToker of the Year: Stefan Janković
• YouTuber of the Year: Nenad Živković - Hugestaff
• Collab of the Year: Baka Prase x Voyage
• Pet Friendly Influencer of the Year: Lea Stanković
• Fashion & Beauty Influencer of the Year: Anastasija Grujić
• Lifestyle Influencer of the Year: Milan Maglov
• Mom/Dad Influencer of the Year: Anastasija Đurić
• Comedy Influencer of the Year: Jovan Radulović - Jodžir
• Fitness Influencer of the Year: Miloš Premčević
• Food Influencer of the Year: Stefan Božić - Zdravko Kulinarko
• Travel Influencer of the Year: Boris Radošević - Lutajući Putnik
• Streamer of the Year: Nugato
• Podcast of the Year: VOŠTCAST
• Rising Star: Sergej Pajić
PajićNagrade su dodeljene u prepoznatljivim kategorijama koje pokrivaju različite sfere digitalnogstvaranja, od mode, lepote, putovanja i fitnesa, do komedije i kulinarstva.
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Panel diskusije i inspirativni razgovori
Konferencija je takođe bila prilika za inspirativne razgovore sa najuticajnijim imenima izFMCG industrije, društveno odgovornog poslovanja, i modne industrije.
Na panelima su učestvovali:
1. FMCG industrija i influenseri: Diskusiju je moderirao Žarko Malinović, MihajloVeruović (Voyage), i Dejan Dražić (DexRock). Mihaljo i Dejan podelili su dragocenaiksustva iz procesa kreiranja i plasiranja sopstvenih brendova FMCG proizvoda ipredstavili koji su im budući planovi. Ova panel podržala je kompanija JoToGo, sa kojom je Voyage kreirao svoj brend ledenog čaja VolimTea.
2. Influenseri i društvena odgovornost: Panel je moderirala Mirjana Jovašević, aučesnici su bili Lea Stanković - koja se putem svojih profila zalaže sa zaštitu životnja idobitnica je nagrade za Pet Friendly influensera godine, Ivan Petrović - predsednikupravnog odbora Exit fondacije, Milan Maglov - dobitnik nagrade za Lifestyleinfluensera godine i Dolores Milošev Erdeg - autorka i voditeljka podkasta Zdravapriča, koja javnosti predstavlja brojne društvene probleme koji se često guraju podtepih. Ova diskusija skrenula je pažnju na odgovornost influensera i uticaj koji imaju ukreiranju javnog mnjenja na značajne teme.
3. Influenseri i moda: Moderirala je Mina Smiljanić, a panelisti su bili Anastasija Grujić,Lea Stanković i Srđan Dokmanović (Steven Dockman). Govorili su o iskustvimarazvoja modnih brendova u Srbiji, širenju na druga tržišta i budućnosti modneindustrije.
4. Uloga influensera u promociji destinacija: Diskusiju je vodio Branislav Miletić(Horwath HTL Srbija), uz učešće Miroslava Kneževića - dekana UniverzitetaSingidunum, Ivana Vitorovića - generalnog direktora Mona Hospitality menadžmenta,Borisa Radoševića - dobitnika nagrade za Travel influensera, i Ninoslava Vidovića –direktora prodaje Lošinj Hotels & Villas.
Networking i povezivanje:Učesnici su imali priliku za povezivanje tokom networking ručka i kafe pauza, gde surazmenjivali ideje, kontakte i nove poslovne prilike.
Ova konferencija je pokazala koliko je influenser marketing postao važan deo poslovnihstrategija i kako kreatori sadržaja mogu da utiču na razvoj brendova i podstaknu društvenepromene.
Komentari (0)