Šapić pozvao građane da iskoriste mogućnost reprograma duga Infostanu
Komentari01/11/2023
-13:33
Predsednik Privremenog organa Grada Beograda Aleksandar Šapić pozvao je sve Beograđane koji imaju dug prema Infostanu, da iskoriste mogućnost reprograma svojih dugova.
Kako kaže, to mogu učiniti pozivom Servisnog centra na broj 11-0-11 ili odlaskom u poslovnice Infostana.
"Nema izvršitelja, niko vam neće prinudno naplaćivati vaša dugovanja. U sledećih šest meseci, od 1. novembra do 30. aprila 2024. godine, možete da izvršite reprogram svog duga ili plaćanje u odnosu na mogućnosti koje su date. Imamo i posebnu kategoriju za penzionere, njima je obezbeđeno plaćanje duga na maksimalnih 60 mesečnih rata uz otpis 20 odsto umanjenja glavnog duga", rekao je Šapić prilikom obilaska Servisnog centra.
Prema njegovim rečima, oni koji plate dug jednokratno, bez ulaska u reprogram, mogu da računaju na umanjenje duga od 15 odsto.
Plaćanje na tri rate donosi umanjenje od 12 odsto, na šest rata 10 odsto, a na 12 rata umanjenje duga od pet odsto.
"Imamo i posebnu tabelu za korisnike socijalnih davanja. Oni mogu da reprogramiraju dug na maksimum 60 rata, uz otpis kamate i do 20 odsto umanjenja. Dug do 30.000 dinara može da se izmiri u 12 mesečnih rata. Dug od 30 do 50 hiljada može da se reprogramira na 24 rate, dug od 50 do 200 hiljada može na 48 rata, a za dug veći od 200.000 dinara je omogućeno plaćanje na 60 rata", istakao je Šapić.
Servisni centar od marta primio 630.000 poziva građana
Kada je reč o Servisnom centru 11-0-11, Šapić je ocenio da je njegovo uvođenje bilo veliki uspeh, što pokazuje i podatak da su od osnivanja u martu ove godine imali 630.000 poziva i 22.000 mejlova.
Kako je rekao, zamisao osnivanja Servisnog centra, putem kojeg građani prijavljuju komunalne probleme i dobijaju informacije, bila je da se na jednom mestu umreže sve službe, kao što su Komunalna milicija, Infostan, Gradsko stambeno, Parking servis, Gradska čistoća, Zelenilo, Beograd put i druge, njih ukupno 12.
"Hteli smo da Beograđani više ne moraju da razmišljaju koga će da zovu, već da imaju jedan broj. Ovde sada radi 130 ljudi u tri smene, 24 časa dnevno. Smatramo da ćemo time omogućiti da onome kome je informacija potrebna - da je zaista i dobije", istakao je Šapić.
On je rekao da duguje veliku zahvalnost onima koji u njemu rade.
Supervizor Servisnog centra iz Sekretarijata za inspekciju, nadzor i komunikaciju Luka Mihailović rekao je da građani prijavljuju različite probleme koji ih tište, a da se te prijave odmah dalje šalju nadležnim službama, inspekcijama i javnim komunalnim preduzećima.
"Suština je da, kada nam se jave, mi ekspresno primimo prijavu, prenesemo nadležnim službama i nakon toga odgovaramo građanima na taj problem koji su prijavili. Različite su prijave, različite su teme koje prijavljuju. Službe grada se trude da reše problem koji građani prijavljuju. Mogu slobodno da kažem da, u principu, građani jesu zadovoljni", naveo je Mihailović.
Komentari (0)