Najpoznatiji influenser u svetu parfema savetuje kako da uvek mirišete dobro
Komentari26/10/2022
-23:35
Većina influensera, osoba koje zarađuju od promovisanja određenih proizvoda putem svojih naloga na društvenim mrežama, putuje svetom, preporučuje restorane i daje modne i životne savete. Ne i Džeremi Fregrens (Jeremy Fragrance).
Njegov sadržaj na Jutjubu i TikToku usmeren je na svet parfema i moć mirisa.
U svom belom odelu po kom je prepoznatljiv, iako često i bez gornjeg dela garderobe, sa zalizanom plavom kosom, 33-godišnji poznavalac mirisa iz Nemačke deli savete i trikove za one koji žele da nauče više o parfemima.
Iako to deluje kao vrlo usko tržište, Džeremi je stekao blizu dva miliona pratilaca na Jutjubu i gotovo šest miliona na TikToku, jednim delom zbog njegove radne etike, velikog samopouzdanja i ekscentrične ličnosti.
Euronews je od ove samoproglašene "broj jedan parfemske ikone" otkrio više o njegovim počecima, i kako je viralnost na internetu promenila njegov život.
Uspon ka slavi
Džeremi, inače rođen kao Danijel Sredžinski, započeo je svoje onlajn prisustvo najpre na Jutjubu. Prvi video objavio je 2014. u kom je poredio parfeme "Le Male" Žan Pol Gotjea (Jean Paul Gaultier) i "1 Million" Pako Raban (Paco Rabanne) i brzo privukao pažnju korisnika interneta.
"Pravljenje sadržaja vezanog za mirise dogodilo se manje ili više slučajno. Moji videi su postali viralni i ja sam to pratio. Trebalo mi je dve godine da kažem: 'Ok, ja sam lik za parfeme, ja sam broj jedan'", ispričao je Džeremi.
Iako je većina sadržaja ovog samoukog stručnjaka za parfeme zasnovana na mirisima i olfaktornoj umetnosti, Džeremei priznaje da to nikada nije bila njegova trajna strast, nego pre sredstvo za postizanje uspeha.
"Nisam gajio veliku strast prema parfemima, to je za mene bilo samo put ka slavi. Arnold Švarceneger je takođe rekao da bi je njega moglo da postoji i nešto drugo, što nije bodibilding. Vaš talenat vas nađe", otkriva Džeremi.
Slava ga je svakako našla. Njegovi videi počeli su da dobijaju milione pregleda za samo nekoliko godina otkako je postao kreator sadržaja sa najviše pretplatnika na toj platformi.
Širenje imidža
Džeremi je pokrenuo svoj onlajn brend "Fragrance One" 2018. godine u saradnji sa bratom Kamilom Banom i čuvenim parfemistom Albertom Moriljasom, koji je dobio odlične ocene, uprkos neverovatno visokoj ceni.
Iako niko od kupaca nije mogao prethodno da pomiriše njegove proizvode, Fragrance One tim uspeo je da unapred proda rekordnu količinu vrednu milion dolara preko Kikstarter platforme. Poređenja radi, druga najveća kampanja za jedan miris bila je vredna oko 60.000 dolara.
Poslednjih godina Džeremi je takođe ostvario veliki uspeh na TikToku, tačnije, u specifičnoj niši poznatoj kao "PerfumeTok".
Sa 5,7 miliona pratilaca Džeremi može da se poveže sa novom publikom i ljubiteljima parfema, ali i onima koje zabavlja njegova ličnost i smisao za humor.
Džeremijevi saveti za dobar miris
Kako je Džeremi rekao za Euronews, "ne morate biti rođeni na polju lavande" da biste dobro mirisali.
On preporučuje svakoj osobi da ima tri različita parfema, koji pristaju svakoj prilici i dobu godine.
"Možete se izvući i samo s jednim parfemom, ali on neće biti najbolji u proleće, leto, jesen i zimu", kaže on.
"Idealan broj je tri. Svež miris koji možete nositi tokom dana, u teretani, na plaži; zatim sladak miris koji možete nositi na ljubavni sastanak i u jesen i zimu; zatim nešto što je vrlo 'glasno', agresivno i privlači pažnju", ističe on.
U nedavnom videu na TikToku takođe je objasnio i umetnost nanošenja parfema. On preporučuje da oko vrata stavite pet "pumpica".
"Po jednom prsnite iza svakog uveta, jer ako ženu poljubite u levi i desni obraz, pomirisaće vas i pomisliti: 'Oh, on može brinuti i o mojoj deci, jer može da brine o sebi i svom telu'", rekao je Džeremi.
On zatim predlaže da ljudi dva puta prsnu s prednje strane vrata i direktno na odeću, a zatim na zadnji deo vrata i leđa.
Komentari (0)