RATEL: Po kriterijumima Evropske unije, kvalitet usluga telekomunikacija u Srbiji odličan
Komentari24/02/2023
-17:14
Prosečna ocena operatora na tržištu telekomunikacija u Srbiji je 83,51 poena, a sve što je preko 80 poena u Evropi se smatra odličnim kvalitetom usluga u ovoj oblasti, izjavio je danas u Skupštini Srbije predsednik Upravnog odbora Regulatorne agencije za elektronske komunikacije i poštanske usluge Dragan Kovačević.
Predstavljajući izveštaj RATEL-a o radu za 2021. godinu, on je naveo da se analiza operatora na tržištu telekomunikacija pokazala korisnom jer su se svi potrudili da poboljšaju svoje usluge.
Naveo je da je 2017. godine, kada su analize započete, prosečna ocena kvaliteta bila 55,4 poena, a sada je 83,51 poena.
Skupština Srbije danas raspravlja o nizu izveštaja o radu nezavisnih regulatornih tela i agencija, za 2021. godinu.
Komentari (0)