Novine u načinu čestitanja praznika: Umesto spiska lepih želja na sve više adresa stižu poklon paketi
Komentari06/01/2023
-13:48
Iako su elektronski načini komunikacije prevladali i kada je reč o čestitanjima praznika, pa se to sada čini SMS porukama, video zapisima i slično, i dalje se šalju čuvene papirne novogodišnje i božićne čestitke, kojih je prema informacijama iz Pošte Srbije poslednjih godina manje, ali i dalje služe kao način da se čestita Nova godina i Božić.
Iz Pošte navode da će podatke o broju prodatih novogodišnjih i božićnih čestitki imati za desetak dana, pošto se očekuje da će akcija prodaje i period čestitanja praznika trajati do polovine januara, ali da se u proseku proda oko 50.000 ovih čestitki.
Čestitanje praznika, međutim, dobilo je novo ruho i savremene modalitete, pa u Pošti kažu da u ovom periodu godine težište čestitanja prelazi na kurire post-ekspresa, koji tokom decembra i januara dostavljaju čestitke, a koje su sada prerasle u pakete.
Šalju ih i pojedinci i firme, banke, kompanije, preduzetnici, raznovrsnih su sadržaja, prema specifičnim željama i ukusima.
Cveće, aranžmani, pića, bombonjere, kalendari, rokovnici, olovke, pera, gift program, uz lepe želje i čestitke stižu na dnevnom nivou ili od danas za sutra, a za specifične zahteve korisnika, postoji i mogućnost iznajmljivanja kurira na dan, kako bi mogao da se završi planirani posao.
Čestitke se šalju i u vidu luksuznih telegrama Pošte Srbije.
Komentari (0)