U trci medijskih giganata za nove pretplatnike, Dizni ispred Netfliksa
Komentari11/08/2022
-20:02
Kompanija Dizni planira da u decembru pokrene novu uslugu striminga podržanu oglasima u SAD, pošto je pretekla Netfliks u trci za plaćene pretplatnike. Kompanija je početkom jula prijavila 221,1 milion pretplatnika na svoje tri striming platforme što ju je stavilo ispred Netfliksa, koji gubi pretplatnike.
Kompanije vode računa o svim aspektima poslovanja u svetu, a jedan od najvažnijih je dobro predviđanje. Na primer, gubitak prava na striming za kriket u Indiji smanjio bi rast broja pretplatnika u poređenju s prethodnim planovima, kažu u kompaniji Dizni, a prenosi BBC.
Kompanija, koja takođe poseduje televizijsku platformu za opštu publiku Hulu i ESPN+ fokusiranu na sport, saopštila je da je potražnja za njenim Dizni+ proizvodom i dalje velika, dok na primer mladi ljudi smanjuju usluge za striming video snimaka Netfliks koje plaćuju 2,99 dolara za zajedničke naloge.
S druge strane, broj pretplatnika na platformi Dizni+ porastao je u ovom kvartalu na 14,4 miliona, što je daleko više od očekivanja analitičara tržiša. Mnogi od njih ne žive u SAD.
Kasnije ove godine kreće nova usluga finansirana iz reklama, koja će se i dalje naplaćivati po trenutnoj ceni od 7,99 dolara, dok će naknada za uslugu bez oglasa biti 10,99 dolara mesečno. Marketinčki stručnjaci Diznija ne očekuju da će takva razlika u ceni uticati na smanjenje broja pretplatnika, a Izvršni direktor Bob Čapek kaže da se očekuju dobri finansijski rezultati kompanije.
Rast broja Diznijeveih pretplatnika zasnovan je na prihvatljivim cenama jer ga je posao sa strimingom koštao samo u jednom kvartalu 1,1 milijardu dolara i sa procenom da će ukupni gubici ove godine biti rekordni.
Dizni je jedna od kompanija kojima je pandemija koronavirusa išla na ruku i pomogla im u stabilizaciji finansija. Ukupni prihodi u periodu april-jun skočili su za 26 odsto u odnosu na prošlu godinu, stvarajući profit od 1,5 milijardi dolara, dok su akcije kompanije skočile za više od šest odsto.
Paolo Peskatore, analitičar kompanije PP Foresight, nazvao je to „ključnim momentom u ratu za striming“, rekavši da Dizni ima više prostora za rast od najvećeg rivala Netfliksa.
Netfliks je izgubio skoro milion naloga u poslednjem kvartalu, i sada ima 220,67 miliona pretplatnika.
Komentari (0)