Kraj sveta kakvog poznajemo tema ovogodišnjeg Digital day: U fokusu digitalno oglašavanje u post-kovid periodu
Komentari01/06/2022
-12:11
Kraj sveta kakvog poznajemo simbolička je inspiracija ovogodišnje Konferencije Digital Day 2022, koja će se 9. juna održati u beogradskom Dorćol Platzu. Pojava koja izrazito karakteriše naše vreme je neprekidan niz korenitih promena koje svet pomeraju ka sferi digitalnog.
Promene našeg društvenog okruženja, načina na koji stvaramo i doživljavamo lična i poslovna iskustva, promene u globalnoj ekonomiji, industriji zabave ili marketingu određeni su novim, digitalnim fenomenima i trendovima koji se smenjuju neverovatnom brzinom, tolikom da ih je teško uočiti, definisati i iskoristiti.
"Sam narativ te teme jeste malo distopijski, ali je u funkciji da se sagledaju promene u industriji digitalnog oglašavanja. Sada živimo u post-korona periodu, a sama korona je imala veliki uticaj. Zaključci su da su se te neke stvari ubrzale, kao i samo shvatanje privrede za potrebom za većim nastupom i oglašavanjem u sferi digitalnog oglašavanja. Sada pokušavamo da sagledamo šta će nas čekati u narednom periodu i kako su te promene uticale na sfere koje digitalno oglašavanje obuhvata", kaže u razgovor za Euronews Srbija Nenad Milić, direktor IAB-a.
Kako kaže, Digital day će ove godine ugostiti šest stranih predavača Londona, Nemačke, Slovenije, Letonije, ali i regiona koji će pričati na razne ključne teme vezane za digitalno oglašavanje, ali se pozabaviti i poslovanjem u novim sferama interneta kao što je metaverzum.
"Na jednom panelu smo se udružili i sa Unicefom, pa ćemo imati jedan segment u kojem ćemo pokazati studiju o ponašanju dece na internetu i kreiranje stereotipa uz follow up diskusije stručnjaka koji će dati svoje osvrte na tu temu"
Milić ističe da će osam predviđenih panela biti raznovrsni, ali će imati istu polaznu tačku - digitalno oglašavanje.
"Imaćemo panel o budućnosti medijske konzumacije, kao i činjenice da u svetu opada trend plaćanja zakupa na portalima, pa mediji sada moraju da smisle nove načine prihodovanja. Koji su ishodi da se kvalitetan medijski sadržaj naplaćuje i u narednom periodu naplaćuje kod nas"
Inače, Jasmina Koprivica, direktorka sektora za digitalne medije Euronews Srbija moderiraće pomenuti panel na temu kako da plaćeni mediji zadrže svoju publiku, kako da se nametnu u moru besplatnog online sadržaja, ali i gde se ex-YU region nalazi kada je model pretplate u pitanju. Gosti panela biće i SEO eksperti: Nedim Šabić (SEO ekspert), Daniel Fazlić (Digital Editor in Chief, Bloomberg Adria) i Stevan Ristić (General Manager, Vreme).
Jedan od panela baviće se takože vodećim agencijama koje će diskutovati na koji su način "tektonski poremećaji" uticali na sferu poslovanja.
"Još jedan panel baviće se temom upotrebe umetnosti u digitalu i na koji način razni umetnici upotrebljavaju digital da bi došli do ciljnih grupa. Na panelu koji će se baviti potresima u event industriji, sagledaćemo koja je perspektiva u budućnosti ako se opet nešto slično desi", zaključio je Milić u razgovoru za Euronews Srbija.
Komentari (0)