Moja delatnost: Najbolje rešenje za internet oglašavanje poslovanja u Srbiji
Komentari20/11/2024
-09:08
Iako su u eri digitalne transformacije onlajn prisutnost poslovanja, kao i interakcija sa potrošačima, veoma važni za svaku kompaniju neovisno o njenoj veličini i delatnosti u kojoj posluje, u Srbiji i dalje veliki broj firmi ostaje skriveno ogromnom tržištu koje se nalazi na internetu
Ako i vaš biznis spada u one koji još nisu vidljivi na internet mreži, onda je vreme da konačno izgradite imidž u onlajn zajednici i budete dostupni tržištu koje ne poznaje granice.
Na internetu bez veb-sajta
Ne morate biti marketing ekspert kako biste svoj biznis plasirali u onlajn svet. Ako ste recimo na početku poslovanja, čak ne morate ni izdvajati ozbiljna sredstva za izradu kvalitetnog veb-sajta, jer i bez njega možete biti lako dostupni i prepoznatljivi na internetu. Najisplativija, a ujedno i najpovoljnija investicija za internet oglašavanje svake firme u Srbiji, pa i one najmanje i najmlađe, je registrovanje na najvećoj poslovnoj platformi, Moja delatnost.
Ta platforma kojom inače upravlja Digital Azut, marketinška kuća sa dugogošišnjim iskustvom u plasiranju firmi u internet etar, obezbediće svakom biznisu vidljivost na Google pretraživaču, a time osigurati i priliv potrošača, jer u današnjem poslovanju, samo kada ste onlajn, onda zaista i postojite.
Cilj je da Vas klijenti brzo i lako pronađu na pretraživaču bez obzira da li Vaša firma ima veb-sajt, ili profile na društvenim mrežama, a marketing stručnjaci iz Digital Azuta su upravo to obezbedili korisnicima platforme Moja delatnost.
“Možemo uzeti za primer recimo firmu RS Company Trstenik. Ako Vam trebaju usluge međunarodnog transporta, a za ovu firmu ste čuli i želite da saznate više o njoj ili jednostavno da pronađete njihov kontakt, prvo ćete ih potražiti na Google pretraživaču. Ukoliko firma nema sajt ostaćete uskraćeni informacija koje Vam trebaju, ali ne i u slučaju ove kompanije, jer se oni nalaze na platformi Moja delatnost, a zbog toga i na prvoj stranici pretraživača. Tako da iako nisu uložili u izgradnju veb-sajta ipak su lako dostupni, jer svaka objava na portalu Moja delatnost predstavlja mini verziju internet stranice. Objava sadrži reprezentativan opis poslovanja, reference, vizuelni identitet, pisani sadržaj i kontakt podatke firme, a važno je i napomenuti da celokupan sadržaj objave firme mogu i naknado uređivati i prilagođavati svojim potrebama”, objašnjavaju iz Digital Azuta i dodaju da su objave na portalu značajne i klijentima čije firme već imaju veb-sajt, jer utiču na podizanje posećenosti njihovim internet stranicama.
I digitalno i tradicionalno
Svojim proverenim strategijama, Digital Azut firmama ne otvara vrata samo u digitalni svet, već svoje klijente plasira potrošačima i kroz štampano izdanje Moja delatnost, jer tradicionalno oglašavanje i dalje nalazi svoj put do publike.
“Kombinovano, digitalno i tradicionalno, oglašavanje daje najbolje rezultate. Na taj način potencijalni korisnici će za proizvode i usluge firmi, pored internetra, saznati i na autobuskoj stanici, aerodromu, u čekaonicama raznih institucija i ustanova i drugim prometnim lokacijama, ali i u domaćinstvima, jer na kraju, poslovni katalog sadrži informacije bez kojih ne može nijedan dom. Publikacija Moja delatnost se distribuira po celoj Srbiji, tako da su naši klijenti sigurni da će za njihovo poslovanje biti u prilici da čuju i oni van mreže i na drugom kraju države”, navode iz Digital Azuta.
Komentari (0)