Uspešan biznis Milićevića iz Beograda: Otac i majka cede prirodne sokove, a deca ih prodaju preko interneta
Komentari17/02/2024
-18:35
Ceđenje voća i povrća porodici Milićević iz Beograda zvučalo je kao dobra biznis ideja. Prionuli su na posao i za osam godina napravili najpoznatiji detoks program u Srbiji - "RO!".
Osnivač i idejni tvorac ovog biznisa je Veljko, glava porodice, diplomirani ekonomista, ali i nutricionista. Kada mu je pre 10 godina dijagnostikovan visok krvni pritisak, odlučio je da se okrene zdravoj ishrani.
"Tada, pre osam godina, nije bilo proizvodnje ovakvih sokova u Srbiji. Posle sokova, došle su i kaše", kaže osnivač brenda "RO!".
Počeli su sa zdravim kolačima i sokovima, ali su sokovi bolje prolazili i danas su kičma ove proizvodnje. Počeci nisu bili isuviše slatki, ali Veljko nije odustajao. Sve vreme je imao podršku supruge.
"Kad je zdravlje u pitanju porodica uvek podrži. Mlađana mene podržava u svim mojim idejama i akcijama u životu", dodaje Veljko.
Supruga je sada i direktorka firme.
"Bio je to neki izazov u nepoznato, neizvesnost, nesigurnost, ali sam pratila njegove želje", objašnjava Mlađana Milićević.
Proizvodnju su započeli u 50 kvadrata prostora i tada su imali samo dvoje zaposlenih. Danas ih imaju deset, a dnevno proizvedu hiljadu flašica hladno ceđenih sokova. Najtraženiji proizvod je sok od celera, čiju je upotrebu promovisao Novak Đoković.
Njihov detoks paket podrazumeva da se tri dana pije pet različitih sokova, a toliko je tražen, da za njegovu nabavku postoji lista čekanja. Najčešće ga poručuju žene.
Detoks sokovi, imuno sokovi, zdrave kaše, zahtevaju dosta posvećenosti. Većina posla se radi ručno i veoma se vodi rečuna o kvalitetu sirovina.
"Zdrav proizvod zahteva mnogo ručnog rada. On zahteva da se sastojci ručno očiste i da se svaka pomorandža proveri kakva je", kaže Veljko.
Proizvodnja čini 40 posto ukupnog biznisa, dok 60 posto čine marketing i prodaja. Kažu da najviše klijenata dobijaju preko društvenih mreža i putem preporuka, a taj deo posla prepustili su deci - Milošu i Anđeli.
"Kroz društvene mreže trudimo se da zabavimo ljude i onda pokušavamo da privučemo pažnju ljudi kroz šale, s tim što se trudimo da budemo korektni. Promovišemo porodičnu priču, zdrav život i nikad da se ne svađamo. Ljudi to primećuju i mislim da im se zato dopadamo", kaže Miloš, kom u osmišljavanju videa pomaže kolega Božidar Oplanić.
Danas najveći deo prodaje "RO!" proizvoda ide upravo preko interneta.
"Pre korone bili smo u preko 100 maloprodajnih objekata, a danas se cela naša prodaja odvija onlajn. Mislim da malo biznisa u Srbiji može time da se pohvali", kaže Miloš.
Prekretnica im je bio "Crni petak" 2021. kada su za nedelju dana preko interneta prodali jednak broj proizvoda, kao što su za mesec dana u prodavnicama.
Spoj mladosti i iskustva donosi rezultate, a najveće zadovoljstvo, kažu biće im onda kada budu videli da se više ljudi u njihovom okruženju hrani zdravo.
Komentari (0)