Globalni trendovi

Netfliks objavio partnerstvo s Majkrosoftom u cilju privlačenja novih korisnika

Komentari

Autor: Euronews

14/07/2022

-

18:43

Netfliks objavio partnerstvo s Majkrosoftom u cilju privlačenja novih korisnika
AP/Jenny Kane - Copyright AP/Jenny Kane

veličina teksta

Aa Aa

Kako bi ponudio jeftinije usluge svojim korisnicima i obezbedio snažnu podršku klijenata putem oglasa, Netfliks je ušao u partnerstvo sa kompanijom Microsoft, ne bi li sprečio trend napuštanja te platforme od strane velkog broja korisnika.

Naime, samo u prvom kvartalu tekuće godine, oko 200.000 korisnika napustilo je Netfliks i to u poređenju sa poslednjim kvartalom prošle godine. Da bi sprečio dalji finansijski gubitak, najveći svetski striming servis serija i filmova odabrao je Microsoft kao tehnološkog i prodajnog partnera za svoju buduću poslovnu strategiju.

Netfliks je najveći svetski legalni striming servis filmova i serija

Platforma je saopštila u aprilu da će predstaviti novu verziju svoje ponude po nižoj ceni od trenutno najjeftinije pretplate za osnovni nalog koja iznosi 8,99 evra. Tome je najviše doprineo prvi gubitak u više od jedne decenije i realno loša predviđanja što se tiče budućeg poslovanja.

Samo što je objavljeno partnerstvo sa Majkrosoftom, akcije Netffliksa porasle su za oko 2 %, a   glavni operativni direktor Greg Peters rekao je da je izbor pao na Microsoft zbog njegove sposobnosti za inovacije, kao i zbog jake zaštite privatnosti.

Predsednik Majkrosofta Bred Smit, koji je u Upravnom odboru Netflika od 2015. takođe je govorio o neophodnosti partnerstva jer su i najveći investitori upozoreni da bi dalji gubitak pretplatnika mogao da dođe do cifre od dva miliona, što bi i za tako moćnu kompaniju bio veliki udarac.

Ostaje pitanje šta je doprinelo tolikom padu broja korisnika, kada je u ponudi tako popularna serija kao što je "Stranger Things“, koja je oborila sve rekorde gledanosti. Ali, vreme prikazivanja serija i filmova bez reklama je očigledno prošlo i ono neće, po svemu sudeći, zaobići i Netfliks koji je upravo zbog striminga bez reklama, bio toliko popularan. Tradicionalna pretplata uzmiče pred naletom oglasa i reklama i to je globalna realnost.

 

Preporuka za vas

Komentari (0)

Svet