Društvo

Minja Miletić o novoj programskoj šemi Euronews Srbija: "Cilj je da povećamo vidljivost i privučemo širu publiku"

Komentari

Autor: Euronews Srbija

11/09/2024

-

13:24

Minja Miletić o novoj programskoj šemi Euronews Srbija: "Cilj je da povećamo vidljivost i privučemo širu publiku"
Minja Miletić o novoj programskoj šemi Euronews Srbija: "Cilj je da povećamo vidljivost i privučemo širu publiku" - Copyright Promo/Miloš Nadaždin

veličina teksta

Aa Aa

Premda gledaoci Euronews Srbija već pune tri godine imaju priliku da gledaju moderno koncipiran, dinamičan, objektivan i tačan program uz mnoštvo sadržaja iz televizijske produkcije, nova i obogaćena programska šema podići će lestvicu za ovu informativnu televiziju koja se visoko pozicionirala na medijskoj sceni Srbije. Nova regionalna direktorka Euronews Srbija, ali i dobro poznato lice Minja Miletić svojim znanjem i iskustvom de fakto će doprineti daljem razvoju i širenju televizijske mreže čiji je postala zaštitni znak u proteklom periodu.

Koje sve novine očekuju gledaoce u novoj programskoj šemi koja startuje od 16. septembra, kako će televizija i portal nastaviti svoj dalji razvoj, ali i šta će za Minju biti najveći izazov na novoj poziciji, pročitajte u intervjuu koji sledi.

Koje su sve novine koje možemo očekivati u novoj programskoj šemi, ali i sa Vama na čelu televizije Euronews Srbija? 

- Ozbiljno smo radili na osvežavanju programa koji će od ove jeseni doneti značajne promene, i verujem da će to gledaoci prepoznati. Jedna od ključnih novina je jutarnji program, koji će se emitovati od 16. septembra od 7 do 10 časova i postati centralna tačka za sve one koji žele da započnu dan sa relevantnim, tačnim i sveobuhvatnim informacijama. Takođe, novinar Marko Subotić vodice novu emisiju "Nedelja sa Subotićem", koja će se emitovati svake nedelje u 14 časova. Posebno mi je drago što će naši talentovani novinari dobiti priliku da se iskažu kroz specijalizovane formate, pruzajući dublju analizu važnih tema. Ponosni smo na nova lica – Lijanu Stanković i Draganu Pejović, dok će Bojana Drašković preuzeti ulogu prezenterke vesti. Sve ove promene realizovane su u saradnji sa našim glavnim i odgovornim urednikom Bojanom Brkićem.

Takođe, uskoro se širimo i na region, pripreme su uveliko u toku kada je reč o Bosni I Hercegovini i Crnoj Gori. Naš cilj je da svaki deo programa reflektuje osnovne vrednosti Euronewsa – tačnost i kvalitetno izveštavanje. Time ćemo nastaviti da gradimo i jačamo poverenje publike, koja zna da može da se osloni na nas kao pouzdan i kredibilan izvor informacija. 

Kada je u pitanju emisija "Direktno sa Minjom Miletić", koja je svojevrsni zaštitni znak naše televizije, da li koncepcija ostaje ista ili će doći do nekih promena? 

- Ako od svog tima očekujem veći stepen zalaganja, ličnim primerom moram pokazati da sam ozbiljna u tome. Emisija koju uređujem ima svoju prepoznatljivost po svojoj tematskoj relevantnosti i analitičkom pristupu, ali u narednoj sezoni planiram da proširim fokus i uvedem intervjue sa stranim zvaničnicima. Smatram da je upravo taj segment drastično zanemaren u domaćem medijskom prostoru, i verujem da ćemo kroz Euronews imati priliku da pružimo platformu za te važne razgovore. Euronews, kao globalna mreža, pruža jedinstvene resurse i mogućnosti za razgovore sa međunarodnim liderima i stručnjacima, što će našoj publici dati širu perspektivu na globalna pitanja koja direktno ili indirektno utiču i na Srbiju. To je nešto što smatram ključnim, jer je važno da Srbija bude deo šireg međunarodnog dijaloga. 

Pored toga, emisija će i dalje pokrivati teme koje su od presudnog značaja za građane Srbije, kao što su ekonomska pitanja, socijalne politike i politička dešavanja. Naša misija ostaje da obezbedimo tačne informacije, ali i da kroz naš format pružimo dublju analizu tih pitanja. Cilj mi je da emisija zadrži svoju relevantnost i da bude prostor za promišljene razgovore i dubinsku analizu kako domaćih, tako i međunarodnih tema. 

Promo/Miloš Nadaždin

 

Kako su televizija i portal Euronews Srbija uticali na već prezasićenu medijsku scenu u protekle tri godine? 

- S jedne strane, potpuno se slažem da postoji prezasićenost medijima, naročito u online sferi. Međutim, kada govorimo o medijima koji su fokusirani na evropske vrednosti i integracije, Srbija se suočava sa ozbiljnim deficitom. Upravo u tom prostoru vidim ogromnu priliku za Euronews Srbija. Naša misija je da popunimo taj prazni prostor i pružimo publici sadržaj koji se zasniva na evropskim vrednostima, informisano i sa jasnom uredničkom politikom. 

Verujem da postoji široka publika kojoj možemo da se obratimo – ljudi koji veruju u evropski put Srbije i traže tačne informacije. Euronews Srbija ima jedinstvenu poziciju da zadovolji te potrebe, pružajući sadržaj koji se oslanja na činjenice i visok profesionalizam. U protekle tri godine postavili smo temelje koji nam omogućavaju da dalje gradimo naš uticaj, i moj tim i ja smo posvećeni tome da Euronews postane ključna referentna tačka za sve one koji traže ozbiljan, kredibilan i nepristrasan medij. 

U kom smeru Euronews Srbija nastavlja svoj razvoj?

- Strateški pravac Euronewsa je jasno definisan i usklađen sa brendom. Međutim, ono što želimo da postignemo u narednom periodu je povećanje naše vidljivosti i privlačenje šire publike. Verujem da imamo veliki potencijal da dopremo do još većeg broja ljudi. To ćemo postići kroz dosledan i predan rad. Naša misija je da ostanemo dosledni vrednostima koje brend Euronews nosi, ali i da se prilagodimo novim izazovima kako bismo postali dostupniji i relevantniji za širu publiku. 

Već radimo na razvoju strategije društvenih medija kako bismo dopreli do mlađe publike i pružili im sadržaj prilagođen njihovim navikama konzumiranja informacija. Takođe, planiramo uvođenje više interaktivnih formata koji će omogućiti publici da se uključi u rasprave i doprinese dijalogu.

Promo/Miloš Nadaždin

 

Šta će za Vas lično, na čelu ovog medijskog giganta, biti najveći izazov u narednom periodu? 

- Bez ikakve dileme, velika je čast i privilegija biti regionalni direktor Euronewsa, posebno nakon više od 20 godina iskustva u medijima. Međutim, svesna sam da je ovo ujedno izuzetno zahtevan i izazovan zadatak, naročito u trenutku kada je tržište prezasićeno medijima koji su okrenuti senzacionalizmu kako bi privukli publiku. 

Naš glavni izazov biće da Euronews u regionu postane sinonim za objektivno izveštavanje, po čemu je poznat širom Evrope. Ključ našeg uspeha leži u doslednom poštovanju najviših standarda profesije, kroz izveštavanje koje je uvek zasnovano na činjenicama, temeljno provereno i aktuelno. Naša misija nije da budemo samo još jedan izvor informacija, već medij kojem publika može verovati. Imam izuzetno posvećen tim ljudi i zajedno ćemo raditi na tome da Euronews bude prva stanica za sve one koji žele najnovije i prezicne informacije. 

Komentari (0)

Srbija