Za pola godine više od 630.000 poziva Servisnom centru u Beogradu
Komentari07/11/2023
-10:01
U proteklih pola godine, od početka rada Servisnog centra Grada Beograda, putem kojeg građani mogu da prijavljuju komunalne probleme, dobijaju informacije i daju sugestije radi boljeg funkcionisanja prestonice, upućeno je preko 630.000 poziva i između 20.000 i 30.000 mejlova.
"U proteklih pola godine bilo je preko 630.000 poziva na naš broj telefona 11-0-11. U proseku to je dnevno oko 4.000 poziva. Naravno građani mogu komunicirati sa Servisnim centrom Grada Beograda i putem mejla, u proseku to je nekih 20.000 do 30.000 mejlova koji su stigli od početka rada, a to je mejl servisnicentar@beograd.gov.rs", izjavila je za Tanjug Maja Radović, iz Servisnog centra Grada Beograda.
Ona je istakla da je Servis pre svega okrenut komunalnim problemima Grada Beograda.
"U našem sistemu nalazi se 14 komunalnih preduzeća i Komunalna milicija. To je bio i cilj projekta da sva preduzeća budu na jednom mestu, kako bi građani mogli brže i lakše da rešavaju svoje probleme i da bude lakša kordinacija", rekla je Radović.
Prema njenim rečima, cilj je da se u što kraćem roku otklone problemi građana, i da se, ukoliko je nešto hitno i lako rešivo, to završi u najkraćem mogućem roku.
"Uglavnom odgovore građani dobijaju u roku od 72 sata, eventualno ako je u pitanju neki složeniji problem, ako je potrebno uključiti neka druga preduzeća, to je moguće da potraje i duže, ali mi građane obaveštavamo kakav je tok rešenja problema", rekla je Radović.
Ona je istakla da, trenutno, pitanja su najčešće vezana za grejanje, od kada je 15. oktobra počela grejna sezona.
"Takođe, kada su obimniji radovi u ulicama, pitanja su kada se očekuje završetak problema, zatim nepropisno parkiranje, kvarovi na vodovodnim mrežama, problem sa instalacijama u kući", rekla je Radović.
Komentari (0)