Novosti

Slovenija želi više turista iz Srbije: Upoznajte zemlju u kojoj svako može pronaći nešto za sebe

Komentari

Autor: Euronews Srbija/T.T.

10/05/2022

-

18:06

Slovenija želi više turista iz Srbije: Upoznajte zemlju u kojoj svako može pronaći nešto za sebe
Slovenija želi više turista iz Srbije: Upoznajte zemlju u kojoj svako može pronaći nešto za sebe - Copyright Unsplash

veličina teksta

Aa Aa

Slovenija je u 2021. godini zabeležila više od 44.000 dolazaka srpskih turista što je rast od četiri odsto u odnosu na 2020. godinu. Srpski turisti su u ovoj zemlji ostvarili 152.000 turističkih noćenja što takođe predsetavlja rast od sedam odsto. Naši turisti zauzimaju 11. mesto po broju noćenja u ovoj zemlji, a destinacije koje najviše obilaze su Ljubljana, Maribor i Piran.

U okviru jačanja promotivnih i marketinških aktivnosti na tržištima koja pokazuju posebno visok potencijal rasta, Slovenačka turistička organizacija (STO) će u 2022. intenzivirati svoje aktivnosti u predstavljanju Slovenije na srpskom tržištu, ponajviše promovišući proizvode "Zdravlje i dobrobit“ i "Aktivnosti u prirodi“.

Tim povodom je danas u beogradskom hotelu "Indigo“ održana konferencija za novinare “Osetite Sloveniju“ gde je ova država predstavljena kao zelena, aktivna i zdrava destinacija. Prezentovana je i ponuda slovenačkih prirodnih banja i lečilišta, kao i vrhunska gastronomija.

"Pojačali smo komunikaciju na bližnjim evropskom i srpskom tržištu, jer su nam jako bitni srpski turisti. Kada smo gledali statistiku za 2020/21, zapravo je bilo više noćenja srpskih turista za sedam odsto. Vidi se skok, ali se i vidi da je Slovenija postala zanimljiva srpskim turistima. U Sloveniji svako može da pronađe nešto za sebe - imamo destinacije za ljubitelje kulture, outdoor ili spa turzam, more i vrhunsku gastronomiju", rekla je Aleksandra Lipaj, menadžerka globalnih komunikacija STO u izjavi za Euronews Srbija.

Kako ističe, zbog svoje blizine i mnogih mogućnosti jedinstvenih doživljaja, Slovenija je tradicionalno popularna destinacija među građanima Srbije.

"Pandemija je dodatno osnažila trendove poput sve veće popularnosti odmora sa jakim naglaskom na održivosti, aktivnom odmoru na otvorenom i butik doživljajima, što jača konkurentsku poziciju Slovenije kao atraktivne turističke destinacije“, ističe Lipaj.

Slovenija zemlja zdravlja

Generalni direktor Asocijacija banja Slovenije Iztok Altbauer podseća i da je ova destinacija poznata i kao zemlja zdravlja, zahvaljujući odličnim i veoma dobro razvijenim turističkim proizvodima "Slovenačke banje i termalni centri".

"Na naš razvoj utiču brojni prirodni resursi i obilje prirodnih lekovitih faktora. Najznačajnije su: termalne i termomineralne vode, hladne mineralne vode za piće (najpoznatije su Donat Mg i Radenska), morska voda i morske soli, razna organska i neorganska lekovita blata (peloidi), planinska subalpska i panonska mikroklima i mediteranska morska klima sa bogatim aerosolima", rekao je i nastavio: 

"Ovo bogatstvo nam omogućava veoma široku ponudu, kako u oblasti zdravstveno-kurativnih i preventivnih programa, tako i programa opuštanja, harmonije za dušu i telo i doživljaja vode za celu porodicu. Gosti iz Srbije su brojni, na sedmom su mestu među svim gostima iz inostranstva i ostvarili su više od 66.000 noćenja u 2019. Nadamo se da ćemo uskoro ponovo dostići ove brojke. Brojni i atraktivni programi, koje priprema i nudi 13 članova našeg udruženja, pravi su adut i garantuju dobar odmor.“

STO

Iztok Altbauer

Marko Lenček, pomoćnik direktora Medicinskog centra Rogaška, istakao je Rogašku Slatinu kao lečilište sa tradicijom dugom 400 godina i jedinstvenom mineralnom vodom Donat Mg, najbogatijom vodom po sadržaju magnezijuma u svetu. Takođe je istakao posvećenost destinacije održivom razvoju.

"Kao zelena destinacija, Rogaška Slatina je dobitnik zlatne oznake Slovenia Green Destination i kao takva idealna je za aktivnosti na otvorenom“

Pored toga, Rogaška Slatina nudi jedinstvena butik iskustva kao što je Anin ples sa tradicijom dugom skoro 200 godina. Pomoćnik direktora Medicinskog centra Rogaška, takođe je pričao i o tome zašto je njihova destinacija tako privlačna gostima:

"Rogaška Slatina je najstarije slovenačko lečilište, najprepoznatljivije po jedinstvenoj prirodnoj mineralnoj vodi. Ima više od 400 godina tradicije, koju već dugi niz godina uspešno kombinujemo sa savremenim medicinskim procedurama i naprednom stručnošću, pa ne čudi što se naši gosti rado vraćaju. Za održavanje zdravlja i ublažavanje zdravstvenih tegoba koriste se razni tretmani lekovitom mineralnom vodom Donat Mg i druge priznate medicinske procedure pod rukovodstvom više od 50 lekara specijalista. Istovremeno gosti uživaju u netaknutoj prirodi, šetnjama poznatim banjskim parkom, a impresionirani su i prestižnim kristalom Steklarne Rogaška i kozmetikom Afrodita".

STO

Marko Lenček

Kampanja u narednih godinu dana

U Srbiji će Slovenačka turistička organizacija ove godine započeti reklamne aktivnosti u okviru globalne digitalne kampanje, gde će na tržištu Srbije reklamirati proizvode "Zdravlje i dobrobit“ i "Aktivnosti u prirodi“. Kampanja će trajati do kraja maja 2023.

Oglašavanje u okviru ove kampanje odvijaće se i na društvenim mrežama Facebook, Instagram, Google, YouTube, Twitter, LinkedIn, Pinterest i TikTok.

STO

Aleksandra Lipaj

STO će 2022. godine biti prisutna i oglašavanjem ključnih proizvoda slovenačkog turizma u stranim onlajn i specijalizovanim štampanim medijima. U planu je i studijsko putovanje za predstavnike medija i turoperatora, kao i Workshop.

Komentari (0)

Putovanja