Sve veće interesovanje stranih turista za Srbiju: Sada i španski turoperateri upoznaju Beograd
Komentari30/10/2024
-10:21
Turistička organizacija Beograda, u saradnji sa nacionalnom avio kompanijom Air Serbia, u sklopu svojih promotivnih aktivnosti na tržištu Španije i pozicioniranja Beograda kao turističke destinacije na istom, organizuje fam trip (studijsko putovanje) za turoperatore-organizatore putovanja iz Španije u periodu od 30. oktobra do 2. novembra.
Usled povećanog broja direktnih letova iz Španije i rastućeg interesovanja španskih turista za Beograd, Turistička organizacija Beograda intezivira promotivne aktivnosti na ovom tržištu, u sklopu kojih je i predstojeći fam trip.
Turisti iz Španije u prvoj polovini godine beleže rast od 15 procenata u broju dolazaka u odnosu na isti period u 2023. godini, dok u broju ostvarenih noćenja u Beogradu beleže rast od 24 posto u odnosu na isti period prethodne godine. Ovaj trend rasta očekujemo da će se nastaviti i u narednim godinama, s obzirom na inteziviranje promocije Beograda i Srbije na ovom tržištu. TOB već godinama nastupa na sajmu turizma FITUR u Madridu, jednom od najznačajnih sajmova koji okuplja brojne predstavnike iz oblasti turističke industrije.
Hram Svetog Save, Kalemegdan, Muzej Nikole Tesle, Konak knjeginje Ljubice, Muzej Jugoslavije, Beograd na vodi, samo su neke od lokacija koje će gosti iz Španije posetiti tokom boravka u Beogradu.
Osim razgledanja Beograda i predstavljanja njegove turističke ponude kroz posetu najznačajnijih turističkih lokacija u gradu, za predstavnike španskih agencija biće organizovan i poslovni događaj u hotelu "Metropol" u petak, 1. novembra.
Gostima iz Španije tom prilikom obratiće se direktor TOB-a Miodrag Popović, ambasador Kraljevine Španije u Republici Srbiji Huan Hose Sanz Aparicio, Višnja Rakić, pomoćnih ministra-sektor turizma iz Ministarstva turizma i omladine, a potom i Željko Stojčić, viši menadžer agentske, korporativne i čarter prodaje u Air Serbia. Osim promotivnih filmova o Beogradu, deo predstavljanja turističke ponude Beograda biće i prezentacija Beograda koja sažeto prikazuju dugu istoriju grada, mogućnosti za različite vidove turizma, nove projekte u gradu, ali i najavu predstojećih velikih manifestacija u Beogradu, od kojih će najveća pažnja biti posvećena svetskoj izložbi EXPO 2027, čiji će Beograd biti ponosni domaćin.
Poslovni događaj u Metropolu će obuhvatiti i B2B sastanke između španske i domaće turističke privrede. Cilj ovog događaja je povezivanje dveju privreda, kroz unapređenje poslovnih aktivnosti u vidu ostvarivanja novih kontakata i dogovora oko buduće saradnje, a sve u primarnom cilju povećanja broja turista iz Španije našoj prestonici.
Komentari (0)