Tehnologija

Čudan trend na Tviteru zbunio korisnike: "Izazov" prihvatile svetske kompanije, pa čak i Bajden i Zelenski

Komentari

Autor: T. Milenović

02/09/2022

-

23:15

Čudan trend na Tviteru zbunio korisnike: "Izazov" prihvatile svetske kompanije, pa čak i Bajden i Zelenski
Tanjug/AP/Gregory Bull, Prinskrin/Twitter - Copyright Tanjug/AP/Gregory Bull, Prinskrin/Twitter

veličina teksta

Aa Aa

"Vozovi" – jednostavna, naizgled i besmislena objava američke železničke korporacije "Amtrak" na Tviteru pokrenula je novi trend, u koji su se uključile prvo globalne kompanije, a potom različite organizacije i udruženja, ali i političari.

Svi korisnici ove društvene mreže verovatno su primetili da većina multinacionalnih kompanija objavljuje po jednu reč bez ikakvog konteksta.

Tvit Amtraka u četvrtak, izazvao je nalet objava u kojem su kompanije pokušale da opišu svoj brend jednom rečju. Tako je Fedeks tvitovao"paketi", Mekdonalds je napisao reč "klovn", verovatno zato što je Burger King prvi objavio reč "burger", dok je Starbaks, naravno, tvitovao "kafa", a Pepsi napisao "kola".

Neki od tvitova različitih brendova izazvali su ogroman angažman na nalozima, a mnogi su zbunjeno reagovali u komentarima. Amtrakov početni tvit je tako sakupio 173 hiljade lajkova.

Farmaceutski gigant Fajzer, takođe je ugrabio priliku na svom profilu istakne reč "nauka", a verovatno nikog neće iznenaditi objava američke svemirske agencije NASA – "svemir". Svetska zdravstvena organizacija je tvitovala "zdravlje", a Evrovizija "pesme".

U ovaj tviter trend uključili su se i političari. Tako je četvrtak uveče stigla reakcija svetskih lidera na ovaj trend. Predsednik SAD Džo Bajden je na svom profilu tvitovao reč "demokratija". Ta objava pokrenula je novu seriju tvitova.

Predsednik Ukrajine Volodimir Zelenski je danas objavio reč "sloboda", a vlada Ukrajine "pobeda".

Potom je i nemačko Ministarstvo spoljnih poslova tvitovala reč "mir", a kancelar Olaf Šolc napisao je "poštovanje".

Podsetimo, objavljivanje kratkog sadržaja je ono po čemu je Tviter prepoznatljiv, a to je moguće zahvaljujući čuvenom limitiranju broja karaktera u objavama na popularnoj platformi.

Međutim, s vremena na vreme korisnici imaju utisak da ih ovakav format sprečava da kreiraju sadržaj dužeg formata. Kako bi rešio problem ograničenog broja karaktera u objavama, Tviter je uveo opciju vezanih tvitova, koji se ređaju jedan za drugim u objavama.

Preporuka za vas

Komentari (0)

Magazin