Lučić: Telekom Srbija u 2022. godini ostvarila rekordne prihode
Komentari23/06/2023
-13:41
Generalni direktor kompanije Telekom Srbija Vladimir Lučić izjavio je da je ta kompanija prošle godine imala 11 miliona korisnika kao grupa, kao i da je ostvarila rekordne prihode - više od jedne milijarde, što su sve odlični trendovi i indicije.
On je za Tanjug rekao i da je ostvarena operativna dobit u Srbiji koja je bila 49 milijardi i naglasio da se nastavlja dalji rast interneta i televizije, kao i značajan rast prihoda.
Kada se radi o partnersvtima, od podvlači ono sa Bank of America, pre svega zato što je to finansijska institucija koja je prepoznala Telekom Srbija kao jednu od najbitnijih kompanija Zapadnog Balkana, naglašava on, kao što je i Evropska institucionalna banka, što olakšava Telekom Srbiji finansiranje budućih projekata.
Kaže i da je Telekom Srbija jedna od jedinstvenih firmi u Srbiji koja, svo finansiranje koje ima od stranih banaka, dobija bez ikakve garancije, po čemu se, kako kaže, vidi koliko banke veruju u biznis planove Telekoma.
"Biće i dobar signal za američke velike kompanije jer se trudimo da napravimo bitna partnerstva sa najvećim američkim big tech kompanijama, jer želimo da postanemo najveća takva kompanija u ovom regionu i da budemo njihovi partneri. Imao sam sastanak već u aprilu sa Amazonom u headquarteru, uskoro ću imati ove godine i sa svim tim velikim kompanijama i probaćemo da se nametnemo da budemo njihov partner u ovom regionu, kako bi što više ojačali Telekom Srbija u tom segmentu", objasnio je on.
Kada se radi o konkurentskim kompanijama, Lučić kaže da očekuje intenzivnije napade u medijima koje kontrolište tržišni konkurent Junajted Grupa, kao i da očekuje da će se oni najveći deo svog vremena u medijima isključivo baviti Telekomom jer je, kako objašnjava, to njihova taktika još od pre pet godina kada je Telekom Srbija krenula da se širi i faktički uzima deo tržišta, što je i daužnost kao kompanije.
Dodaje da oni strategiju nisu napravili na jačanju svojih usluga prema korisniku, već da rade sve što mogu, kao što je medijska kampanja, kako bi zaustavili Telekom Srbija, što je netipično da neko ko ima preko 40 odsto tržišnog učešća napada konkurenciju.
"Oni ne napadaju samo medijski već pokušavaju i politički i lobistički ali bezuspešno, jer smo mi ipak fokusirani na korisnika i na rad i da napravimo partnerstva sa što više najbitnijih finansijskih i telekomunikacionih digitalnih kompanija u svetu, tako da ćemo mi njima radom da odgovorimo", naglasio je Lučić za Tanjug.
Euronews Srbija je u vlasništvu Arena channels grupe koja je deo Telekoma Srbija.
Komentari (0)