Biznis vesti

Kada odanost nije samo reč

Komentari

Autor: Euronews Srbija/PR

10/05/2023

-

16:02

Kada odanost nije samo reč
Alex Linchev - Copyright Privatna arhiva

veličina teksta

Aa Aa

Konkurencija tržnih centara u Beogradu podignuta je na novi nivo sa loyalty programom koji je pokrenuo Ada Mall. Taj šoping centar poneo je prestižnu nagradu za digitalnu transformaciju, koja je dodeljena za pionirski projekat Ada Mall Loyalty Club. Generalni direktor Ada Mall-a, Alex Linchev, nije krio svoje zadovoljstvo zbog toga što su postali prvi šoping centar sa ovakvim programom. Sa njim smo razgovarali o svim pojedinostima ovog revolucionarnog prvog projekta u Srbiji.

Od ogromnog broja pogodnosti koje vaš Loyalty Club pruža kupcima, koje biste izdvojili kao najznačajnije?

- Ada Mall Loyalty Club pokrenut je početkom 2021. godine i prvi je takve vrste u regionu. Predstavlja platformu lojalnosti na dva nivoa (Basic i VIP) i generiše gotovo 14% prometa tržnog centra (isključujući hranu i usluge).

Program je privukao gotovo 70% zakupaca prostora koji su se svojim popustima pridružili programu. Inače, članstvo u Ada Mall Loyalty Club-u je besplatno, a dostupna je i aplikacija za iOS i Android.

Ceo program pokreće naše čvrsto uverenje da bi kupci koji svakodnevno posećuju Ada Mall trebalo da budu nagrađeni za svoju lojalnost. Što više kupujete, više bodova ostvarujete, a to omogućava šansu da se osvoje skupocene nagrade – besplatno!

Možete jesti, gledati filmove ili ići u kupovinu, a svaki račun koji skenirate sami ili uz pomoć naših ljubaznih devojaka na Info pultu, nagrađuje vas bodovima koje možete iskoristi u Ada Loyalty Club-u u zamenu za jako vredne nagrade.

Na koji deo loyalty programa ste posebno ponosni?

- Prvo, Ada Mall Loyalty Club pored bodova nudi i poklone, vaučere u ukupnoj vrednosti od preko 150.000e, prilagođene popuste za osnovne i VIP kartice, čak i ekskluzivno organizovane događaje samo za članove kluba.

Drugo, naše lojalne kupce smo nagradili i tako što smo omogućili dodatne pogodnosti kod naših partnera kao što su Air Serbia, Madlenianum pozorište, privatni zdravstveni sistem Medigroup, iznajmljivanje bicikala Markoni, itd.

U toku su, takođe, pregovori sa još nekim našim prijateljima poput turističkih agencija, muzeja i odmarališta.

Kako komentarišete nedavno dobijenu nagradu za digitalnu transformaciju?

- Izuzetno smo ponosni na to što smo jedini šoping centar u Srbiji koji je nagrađen značajnim priznanjem i prepoznat kao lider u digitalnoj transformaciji. Uložili smo srce i um da bi stvorili najpristupačniju moguću aplikaciju, a baza članova Ada Loyalty Club-a porasla je sa 3.000 na preko 45.000 korisnika, praveći revoluciju u načinu na koji šoping centri imaju interakciju sa posetiocima.

Nastavićemo da se trudimo da poboljšamo našu aplikaciju, ali i da slušamo naše potrošače i implementiramo njihove sugestije, jer je Ada Mall Loyalty Club osmišljen zbog njih.

Komentari (0)

Biznis