"Lakše bih grumen zlata pronašla": Kupci ogorčeni zbog nestašice noževa u Maxiju, iz kompanije kažu da će ih svi dobiti
Komentari05/02/2022
-15:05
Veliki broj potrošača ogorčen je na kompaniju "Delez", kako kažu, osećaju se prevarenim, jer su u protekla tri meseca sakupljali markice za kupovinu noževa na popust, ali navode da u poslednje vreme tih noževa u prodajnim objektima ove kompanije nema.
Kompanija "Delez", koja ima trgovinske lance "Maxi", "Tempo" i "Shop&Go" je pre tri i po meseca pozvala potrošače da skupljaju markice na osnovu kojih se može ostvariti popust na "Kuhn Rikon" noževe. Na svakih potrošenih 500 dinara dobija se jedna markica, a dodatna se može dobiti ukoliko se kupi određeni obeleženi artikal.
Takođe, kako je tada objašenjeno, na 10 sakupljenih markica dobija se popust od 88 odsto, dok na 40 markica popust koji može da se ostvari iznosi 99 odsto. Međutim, kako su mnogi počeli da se žale na društvenim mrežama zbog toga što noževe ne mogu nigde da nađu, kompanija je saopštila da je akcija zbog veliko interesovanja produžena. Naime, kako su naveli iz ove kompanije na Fejsbuku, akcija važi do 9. marta, dok kupci mogu nalepnice da sakupljaju do 6. februara.
Inače, ova akcija je privukla veliku pažnju kupaca, pa na neki način i ne čudi razočarenje onih koji nisu mogli da ostvare mogućnost da kupe ove noževe u proteklom periodu, i pored toga što su ispunili uslove. Razlog je bio taj što nisu mogli da ih pronađu u radnjama.
"Već mesec dana pokušavam da nađem te noževe. Ni u jednoj radnji u kojoj sam bila nije ih bilo. Jedan od prodavaca mi je rekao da očekuju da će ih biti od ponedeljka", rekla je jedna Beograđanka za naš portal.
Dodaje i da njeni prijatelji takođe pokušavaju u poslednje vreme da ih nađu ali im to ne ne polazi za rukom.
Jedan od korisnika Tvitera napisao je da je njegova majka veoma raočarana zbog nestašice noževa pa je čak rešila da ovoj kompaniji pošalje i mejl u kojem je napisala koliko je razočarana "kao neko ko je inače njihov stalan kupac u njihovim objektima u Kragujevcu".
"Do sada sam bila vaš stalni, verni i redovni kupac, ali više nisam sigurna da će i nadalje tako biti. Veoma sam rezignirana i duboko povređena stavom i nastupom vašeg osoblja, a vezano za kupovinu noževa po osnovu dobijenih za vernost koju iskazujem redovnom kupovinom. S obzirom na to da sam nakupila markice za nekoliko garnitura noževa, ja uporno pokušavam da ih za to i iskoristim, ali ih nema", stoji u delu poruke koju je na Tviteru objavio njen sin.
"Pre bih našla grumen zlata nego li neki od tih noževa koji se svesrdno nude, a nikada ih nema. Ja znam da vaše osoblje čini vrlo nečasne radnje sa tim noževima, jer ih uglavnom sklanjaju za sebe ili eventualno za nekog od svojih bliskih rođaka ili prijatelja. Da li ja mogu nekom biti rođak ili prijatelj da bih došla do tih famoznih noževa? Krajnje je nepošteno to što vaši ljudi rade. Oni se zbog toga neće nasekirati", navodi dalje ova ogročena Kragujevčanka.
Na Fejsbuk profilu ove kompanije takođe su se javljali kupci koji su ispod posta da se akcija produžava, takođe napisali da noževe u svakom slučaju ne mogu da nađu.
"U Obrenovcu ih nema ni u jednoj radnji", napisala je jedna od kupaca.
"Pouzdano ih nema u vašim prodajnim objektima u Nišu. I kada ih pošaljete nestanu 'za prijatelje'. Jedino da neko ima sreću da kada ih dostavite se zatekne u prodavnici", napsao je i jedan Nišlija.
Jedna Beograđanka se takođe požalila i istakla koliko je bila uporna da ih pronađe.
"Mesec dana nosam popunjen kupon i kada god pitam na raznim mestima u Pančevu i Beogradu uvek je isiti odgovor, a to je da ih nema. Imam osećaj da je sve šarena laža za kupce", stoji u delu posta koji je napisala na Fejsbuk profilu ove kompanije.
Kompanija Deleze: Do sada podeljeno više od milion noževa
Problem na koji su ukazali svi oni koji uprkos tome što markice imaju, ali ne i mogućnost da kupe noževe, skrenula je pažnju korisnika društvenih mreža, ali i medija. U saopštenju kompanje koju su beogradski mediji preneli, piše da će noževe moći da dobiju svi koji su skupili odgovarajući broj nalepnica.
"Svi kupci koji su ispunili uslove i popunili talone biće u prilici da nabave artikle iz seta Kuhn Rikon. Izuzetno nam je žao zbog zastoja u distribuciji noževa. Do toga je došlo zbog velikog interesovanja kupaca za uključivanje u ovaj program lojalnosti, kao i zbog usporenog procesa uvoza usled pandemije virusa kovid. Do sada je podeljeno više od milion artikala iz seta", navodi se u saopštenju kompanije.
Kako dodaju, sakupljanje nalepnica traje do 6. februara, dok će rok za kupovinu artikala iz seta biti produžen koliko god bude bilo potrebno.
"Na taj način želimo da obezbedimo da svaki naš kupac koji je prikupio markice nabavi proizvode. Artikli iz seta se mogu poručiti i u Maxi online prodavnici, uz priloženih 40 prikupljenih nalepnica. O svemu ćemo blagovremeno obaveštavati naše kupce", odgovorili su za Blic iz ove kompanije.
Udruženje potrošača "Efektiva": Sumnja se i u originalnost kuhinjskih noževa
Međutim, ovo nije jedini problem sa kojima su se susreli kupci ovog trgovniskog lanca, a tiče se ovih noževa. Nakon pritužbi potrošača da noževa nema, neki od njih su izrazili i sumnju u originalnost tih noževa. Ovim povodom se preko svog Fejbuk profila oglasilo i Udruženje potrošača "Efektiva" koje je objavilo da se u orginalnost noževa posumnjalo kada su shvatili da modeli koji se nude u prodavnicama "Deleza" ne odgovaraju onima iz kataloga ovog švajcarskog proizvođača kuhinjskih noževa.
"U petak 28. 1. obratili smo se dopisom firmi 'Delez', sa molbom da nam odgovore na pitanja odakle su naručili noževe, da li su oni originalni proizvod firme 'Kuhn Rikon' i koja količina je naručena, s obzirom da istih retko kada ima u objektima 'Deleza'. U isto vreme pisali smo i proizvođaču, firmi 'Kuhn Rikon', koju smo pitali da li su upoznati sa aktivnostima 'Deleza' u Srbiji i zašto noževa, koji se dele ovdašnjim potrošačima, nema u katalogu proizvoda na njihovom sajtu", napisalo je Udruženje potrošača "Efektiva".
Oni su takođe i objavili da pored toga što nisu uspeli da dođu do odgovora, navodno im je jedan od potrošača dostavio odgovor ove kompanije. U odgovoru kompanije se navodi, objašnjavaju iz ovog Udruženja, da oni nisu uspeli da pronađu takve noževe u svojim artiklima i upućuju na kopaniju "Amazon".
"Jedan potrošač nam je prosledio odgovor 'Kuhn Rikona' u kome se kaže da oni 'nisu uspeli da pronađu takve noževe' kao što su oni koji se nalaze na slici koja im je poslata (slika noževa iz 'Deleza'), te upućuju potrošača da pogleda na 'Amazonu'", navode iz Udruženja.
Na njihovu objavu stigle su i rekacije različtog tipa, ali najveća zamerka u ovim komentarima je i dalje bila vezana za njihovu nestašicu po radnjama.
Komentari (0)