Biznis vesti

Telekom Srbija osvojio Kaktus nagradu za influensere zahvaljujući marketinškoj kampanji "Roming priče"

Komentari

Autor: Tanjug

28/11/2024

-

12:41

Telekom Srbija osvojio Kaktus nagradu za influensere zahvaljujući marketinškoj kampanji "Roming priče"
Telekom Srbija osvojio Kaktus nagradu za influensere zahvaljujući marketinškoj kampanji "Roming priče" - Copyright Tanjug/Telekom Srbija

veličina teksta

Aa Aa

Digitalna marketinška kampanja "Roming priče" Telekoma Srbija osvojila je prestižnu Kaktus nagradu u kategoriji za influensere, saopštio je danas Telekom Srbija.

Kreativnost i inovativnost kampanje je prepoznata i u aprilu tekuće godine kada je osvojila Disrupt nagradu.

Kampanja je osmišljena kao emotivan i inspirativan video serijal namenjen društvenim mrežama, sa ciljem da prikaže kako MTS roming dodaci pomažu korisnicima da ostanu povezani sa svojim najbližima, bez obzira na udaljenost.

Kako je saopšteno, junaci serijala predstavljaju različite situacije u kojima MTS roming dodaci olakšavaju komunikaciju i održavanje veza sa porodicom i prijateljima širom sveta. 

U kampanji junaci koji su napustili svoje domove u Španiji, Francuskoj i Kini, naučili su srpski jezik, upoznali srpsku tradiciju i kulturu, a nekoliko puta godišnje putuju u svoju rodnu zemlju, koristeći MTS roming dodatke za održavanje veza sa Srbijom.

Šefica Službe za digitalne marketing komunikacije Una Zabunov povodom uručenja nagrade izjavila je da su ponosni što je kampanja osvojila srca publike i ostvarila značajne biznis ciljeve pokazavši da kreativnost i strategija mogu ići ruku pod ruku sa konkretnim rezultatima.

"Ova nagrada je odraz našeg neprestanog truda i posvećenosti da kreiramo sadržaj koji nije samo kreativan, već i rezonuje sa našom publikom. 'Roming priče' su više od digitalne marketing kampanje, one su odraz naše želje da se povežemo sa korisnicima na dubljem nivou, pružajući im vrednost i kvalitetan sadržaj", rekla je Zabunov.

Ovo je druga godina zaredom da je Telekom Srbija nagrađen na Kaktus festivalu, a festival je prvi put ove godine imao regionalni karakter čime je konkurencija bila još veća.

Euronews Srbija je u vlasništvu Arena channels grupe koja je deo Telekoma Srbija.

Preporuka za vas

Komentari (0)

Biznis