Šta znači broj 88022 na čuvenoj slici metka pored Trampove glave? Mnogima deluje očigledno, ali se varaju
Komentari16/07/2024
-17:19
Dve slike urezale su se u kolektivnu svest ne samo Amerikanaca, već I ljudi širom sveta, nakon atentata na bivšeg predsednika SAD Donalda Trampa na mitingu u Pensilvaniji u subotu.
Na prvoj, čiji je autor Evan Vuči iz Associated press-a, on prkosno stoji sa krvavom glavom I visoko podignutom pesnicom, dok agenti Tajne službe pokušavaju da ga odvuku, a američka zastava se vijori u pozadini.
Na drugoj fotografiji je fotoreporter New York Times-a Dag Mils uhvatio trag metka dok prolazi pored Trampove glave, nakon što mu je zakačio desno uvo.
Obe su momentalno dospele na naslovnice novina i glavne pozicije na portalima širom sveta, ali se na drugoj krije detalj koji je u međuvremenu dospeo na ogroman broj majica i drugih personalizovanih predmeta sa ciljem da ovekoveče istorijski, ali tragičan trenutak, jer je poginuo vatrogasac Kori Komperatore.
U pitanju je broj 88022, tačnije natpis na Trampovoj govornici “TEXT PENNSYLVANIA TO 88022”, za koji su mnogi mislili da se odnosi na SMS donacije kampanji. Takođe, na zvaničnoj X stranici Trampove kampanje piše “TEXT TRUMP TO 88022”. Kucanje tog broja ili cele fraze na Guglu ponudiće bezbroj linkova za onlajn prodavnice i različite dizajne, pa se može reći da je ova slika preko noći postala internet "mim".
Zapravo, to je servis za komunikaciju sa glasačima, koji bi slanjem poruke na pomenuti broj periodično dobijali najnovije vesti od Trampa preko SMS-a.
Kako piše Washington post, čiji su novinari isprobali servis, korisnici usluge neće dobiti uvećani račun na ime donacije kada pošalju Trampovo ime na navedeni broj.
Umesto novca, cilj je kanal za direktnu komunikaciju sa biračima kroz “ekskluzivna ažiriranja”. Međutim, vašingtonski list dodaje da te poruke ne stižu tako često i da se ponekad čeka po nekoliko dana za sledeću vest. Takođe su primetili da servis traži da se ukuca poštanski broj, što navodi na zaljučak da su obaveštenja geografski specifična, to jest da ne dobija svako istu poruku u isto vreme.
Washington post objašnjava da komunikacija sa biračima SMS-om ima prednosti jer, prema istraživanju marketinške firme “Dynmark International”, čak 98 odsto ljudi otvara poruke na telefonu, što je trostruko više u odnosu na mejl.
Komentari (0)