"Sneg je jako težak i mokar": Neki delovi Srbije i dalje ugroženi iako ekipe Elektrodistribucije danonoćno rade
Komentari25/12/2024
-16:17
Na terenu širom zemlje nalazi se više od 450 ekipa Elektrodistibucije Srbije, koji rade na otklanjanju kvarova koje je izazvalo snežno nevreme, rekla je danas v. d. direktora Elektrodistribucije Srbije Biljana Komnenić.
"Naše ekipe se probijaju do mesta kvara, danonoćno rade i popravljaju mrežu u najkraćem
roku. Oni koji su juče ostali bez struje sasvim sigurno će je dobiti tokom dana, ali kvarova
ima i dalje. Monteri čine nadljudske napore da što pre potrošačima obezbede napajanje
električnom energijom", istakla je Komnenić za Tanjug.
Najteža situacija je u Zlatiborskom, Mačvanskom i Kolubarskom okrugu, a ugroženi su i Negotinski kraj, Zaječar i Kragujevac.
"Sneg je jako težak, mokar. Obara drveće koje pravi štetu, kida provodnike. Zbog nevremena, u jednom trenutku je oko dva odsto korisnika bilo bez električne energije", navela je
Naglašava da se ne čeka da lokalni monteri sve završe, ukoliko imaju veći problem, već
se šalju ekipe iz cele Srbije.
"Pomoć je danas otišla iz Beograda u Loznicu i Valjevo", kazala je ona.
Govoreći o problemima sa kojima se monteri susreću, Komnenić kaže da je najteže doći do
mesta kvara, koje često nije ni vidljivo.
"U ruralnim delovima najgore je očistiti sneg i doći do mesta kvara. A u gradovima to je
svakako gužva u saobraćaju, koja otežava kretanje. Imamo podršku lokalnih samouprava koje čiste puteve, kao i podršku Ministarstva privrede, tako da naše ekipe brže prilaze lokaciji. Ali, često naše trase dalekovoda nisu baš uz put i nije tako lako doći do mesta kvara", rekla je Komnenić.
Na pitanje da li može da se popravlja dok pada sneg, Komnenić je rekla da bi trebalo da se
Ona je navela i da je Elektrodistribucija Srbije obezbedila sve potrebne rezervne delove i
opremu i da je u tom domenu, u potpunosti spremna za zimski period.
Komenić je najavila i da se radi na uspostavljanju jedinstvenog kontakt centra za teritoriju
cele Srbije, jer iako sva distributivna područja imaju kol centre, broj poziva u toku kvara na
širem području je jako veliki.
Kako je napomenula, samo za kvar od par sati u Beogradu bilo je 9.000 poziva i u takvim
"Zato unapređujemo taj sistem i u nekom narednom periodu, vrlo kratkom, ćemo završiti
Nacionalni kontakt centar gde će građani brže dobijati informacije. Cilj je da budemo
bliži i da znamo probleme naših potrošača" objasnila je Komnenić.
Komentari (0)