Priznanje za Crvenu zvezdu: Marketing tim osvojio treće mesto u evroligaškoj konkurenciji
Komentari08/07/2021
-14:29
Košarkaškom klubu Crvena zvezda ponovo je dodeljena nagrada Evrolige u izboru za najbolji marketing i poslovnu strategiju u sezoni 2020/21.
Marketing srpskog i regionalnog šampiona osvojio je treće mesto u konkurenciji evroligaških i evrokup timova. To je Crvenoj zvezdi treće priznanje takve vrste u poslednjoj deceniji. Titulu najboljeg poneo je minhenski Bajern, dok se na drugom mestu našao turski Efes, osvajač elitnog takmičenja.
"Crvena zvezda, koja je osvojila Srebrni trofej prošle godine, osvojila je bronzu 2021. godine zbog različitih načina na koji je ostala u kontaktu sa svojim navijačima u sezoni koja je pogođena globalnom pandemijom. Klub je ostvario postavljeni cilj, da tretira navijače kao porodicu i ugradio je imena navijača u klupski logo. Crvena zvezda je pridodala svoj poseban audio-vizuelni performans u prenos zvaničnog broudkastera, postavila 1000 Led ekrana na domaćem terenu koji su prikazivali 1000 navijača, u potpunosti brendirala dvoranu po potrebama svojih sponzora, kreirala paket Viber stikera i predstavila novi zvanični podkast KK Crvena zvezda", obrazložila je Evroliga.
Komentari (0)