Hoće li vam sledeće putovanje planirati virtuelni agent: Booking.com najavio veštačku inteligenciju za planiranje
Komentari27/06/2023
-23:43
Vodeća onlajn turistička platforma Booking.com upustila se u svet veštačke inteligencije sa novim planerom putovanja koji pokreće ChatGPT čime bi se moglo olakšati željeno putovanje.
Novi AI planer putovanja na sajtu za rezervacije ima za cilj da vam pomogne da se upoznate sa destinacijama i smeštajem slično "kao da ste počeli da razgovarate o planiranju putovanja sa svojim partnerom ili prijateljima", kaže Rob Frensis, tehnički direktor Booking.com-a.
Virtuelni agent mogao bi da pruži iste usluge i prednosti kao i ljudski putnički agent, rekao je izvršni direktor Booking.com Glen Fogel za Euronews Travel na ETC-ovom Destination Europe Summitu.
"Booking.com kaže da AI planer putovanja može da se koristi za dobijanje inspiracije, planiranje putovanja, pa čak i kreiranje dnevnih ruta. Moći ćete da razgovarate sa njim „na veoma prirodan, ljudski način“, kaže Rob a prenosi Euronews.
Kada najšire objasnite šta tražite i u kojim terminima, bilo da je to romantični hotel na plaži ili klimatizovani apartman u blizini vašeg omiljenog restorana , to će precizirati vašu pretragu, pronalazeći najbolji boravak za vaše potrebe.
Alat koristi ChatGPT, popularnog robota za ćaskanje koji je razvio OpenAI. Korisnici mu postavljaju pitanja i on koristi ogromnu masu podataka da bi dao jedinstven, visoko personalizovan odgovor. Iako ne „razmišlja“ kao čovek, to je najbliže razgovoru sa ljudima sa tehnologijom koja je do sada razvijena. Pošto su rezultati integrisani u Booking.com, takođe ćete moći da vidite cene i rezervišete svoj boravak jednostavnim pritiskom na dugme.
Delimično pokretan OpenAI-ovim ChatGPT-om, alat će biti pokrenut u probnom režimu za odabrane putnike iz SAD u aplikaciji Booking.com od sutra.
"Zar ne bi bilo divno kada bi putovanje bilo besprekorno i bez trzavica?“ pita Glen Fogel.
U budućnosti, on predviđa da će AI ne samo pomoći putnicima da „trenutno prilagode” svoje rezervacije u slučaju promena i otkazivanja, već će AI „videti problem pre nego što ga uoči putnik i predložiće kako da ga popravi”.
Kombinovanjem putovanja, smeštaja i drugih rezervacija pod jednom uplatom, pratioci bi mogli da reše više problema odjednom. Na primer,ako je let kasnio, vreme dolaska bi se automatski izmenilo i hotel bi bio obavešten, a da putnik ne mora ništa da radi.
„To je budućnost“, kaže Glen Fogel.
Komentari (0)