MrBeast sklopio dogovor sa egipatskom vladom: Najpopularniji Jutjuber na svetu iznajmio egipatske piramide na 100 sati
Komentari19/12/2024
-19:45
Najpopularniji YouTube kreator na svetu, Amerikanac MrBeast koji na toj platformi ima 337 miliona pratilaca, iznajmio je tri najveće egipatske piramide na sto sati, tokom kojih će moći da ih istražuje.
"Dobili smo sve tri piramide u Egiptu na 100 sati. Napraviću video u kom ću moći da istražujem gde god hoću u piramidama", otkrio je MrBeast u podkastu "Beyond the Records" sa Noom Lajlsom.
Jutjuber je otkrio da želi da istraži unutrašnjost svih prostorija i grobnica, kao i da je veoma uzbuđen, jer ne zna šta ga očekuje, prenosi Art News.
MrBeast, čije je pravo ime Džimi Donaldson, biće u društvu prijatelja, a u piramidama će provesti noć.
On je bio u kontaktu sa egipatskom vladom, kako bi dobio privatan pristup i dozvolu za snimanje.
Ovo nije prvi put da ljudi dobiju takvu privilegiju. Ove godine je drevni lokalitet u Gizi zatvoren za javnost i to na nedelju dana, kako bi se na tom mestu priredilo venčanje za jednog milijardera
MrBeast je YouTube kreator koji se svakim novim videom trudi da nadmaši sam sebe.
Mnogi koji vole takmičarske rijaliti programe, ali ne žele da provedu 45 minuta dnevno gledajući ko će se zaljubiti, posvađati ili potući, već samo ko će kući otići bogatiji za nekoliko stotina hiljada dolara, svakako će pronaći sadržaj za sebe među njegovim videima.
"Proveo sam 50 dana živ zakopan", "Poslednji koji napusti krug osvaja 500.000 dolara", "Squid Game u stvarnom životu, pobednik ide kući s 456.000 dolara", sve su to vizuelni prikazi kojima mladi Džimi pokušava da zaustavi beskrajno "skrolovanje" i privuče nas da kliknemo.
Ali ko je zapravo MrBeast? Rođen je 7. maja 1988, detinjstvo je proveo u Severnoj Karolini gde je završio privatnu hrišćansku srednju školu. Prvi video na Jutjubu objavio je sa samo 13 godina, u februaru 2012. Prvih nekoliko godina pokušavao je da pobedi algoritam te platforme kako bi prikupio što više pratiaca i pregleda, ali mu to nije polazilo za rukom.
Imao je nekoliko faza. Prvo je igrao popularnu videoigru Minecraft, pa nakon toga Call of Duty, pa je pokušavao da proceni bogatstvo drugih Jutjubera i komentariše dramatične odnose među drugim kreatorima.
U to vreme retko se pojavljivao pred kamerom. U to vreme upisao je i studije, ali je izdržao samo dve nedelje, pa se ispisao rekavši svojoj majci: "Radije bih bio siromašan nego radio bilo šta drugo osim Jutjuba". Majka zbog toga nije bila presrećna pa ga je naterala da s 18 godina napusti roditeljski dom i počne da živi samostalno.
Prvi viralni video snimio je 2017. i u njemu pokazao kako broji do 100.000, za što su mu, rekao je, bila potrebna 44 sata. Tada je shvatio šta je ono što će mu doneti preglede.
Tako je 10 sati gledao spot kreatora Džejka Pola "It's Everyday Bro", a onda vrteo fidžet spiner 24 sata čime je došao do prvog miliona pratilaca.
Sada ima nekoliko vrsta videa za koje se unapred zna da će postati viralni. Među njima su različiti izazovi, a neretko i snimci kako deli novac nasumičnim ljudima koje sreće u različitim situacijama.
U jednom videu je čak otvorio prodavnicu automobila, a onda sve njih podelio besplatno. Kako mu je kanal rastao, uspeo je da zaposliti svoje prijatelje iz detinjstva koji mu pomažu, a svi oni postali su popularni zbog pojavljivanja u videima.
S obožavaocima, za razliku od drugih popularnih kreatora, deli samo sitnice iz privatnog života. Otkrio je da boluje od Kronove bolesti i da je trenutno u vezi s Teom Bujsen, strimerkom na društvenoj mreži Twitch.
Komentari (0)