Tehnologija

Kompanija "Meta" planira da alate za brendirani sadržaj sa Instagrama ponudi i na novoj mreži Treds

Komentari

Autor: Tanjug

11/07/2023

-

13:21

Kompanija "Meta" planira da alate za brendirani sadržaj sa Instagrama ponudi i na novoj mreži Treds
Tanjug/AP/Richard Drew - Copyright Tanjug/AP/Richard Drew

veličina teksta

Aa Aa

Američka kompanija "Meta" planira da svoje alate za brendirani sadržaj, koji je na raspolaganju korisnicima biznis kreatora na društvenoj mreži Instagram, sada omogući i korisnicima nove platforme Treds (Threads), objavio je danas američki portal Axios.

Takvi alati omogućavaju trgovcima da sarađuju sa influenserima u plaćenim partnerstvima na toj platformi, u periodu dok još nema oglašavanja na toj mreži,  reneo je Rojters. 

Treds, koji je za pet dana postojanja stekao 100 miliona korisnika, smatra se rivalom platforme Tviter u vlasništvu američkog milijardera Ilona Maska. Inače, vlasnicima Instagram profila omogućeno je direktno prenošenje naloga, pa čak i pratioca na novu platformu.

Tanjug/AP/Richard Drew

 

Treds funkcioniše slično kao Tviter, sa tekstovima zasnovanim na objavama koje se mogu lajkovati, komentarisati i deliti. Međutim, i dalje ima nekih nedostataka -  nema haštegove i funkcije pretraživanja ključnih reči, što znači da korisnici ne mogu da prate događaje u realnom vremenu kao na Tviteru, a nedostaje mu i funkcija direktne razmene poruka i desktop verzija. 

Meta se ovim pridružuje sve većem broju platformi, uključujući Bluskaj i Mastodon, koje se takmiče da zamene Tviter otkako je Mask postao vlasnik krajem prošle godine.

Pre dve nedelje, Tviter je počeo da zahteva od korisnika da se prijave kako bi videli početnu stranicu, a ranije su i ljudi bez Tviter naloga mogli da čitaju objave. 

Zatim je nametnuo ograničenje za većinu korisnika koji ne plaćaju pretplatu, pa je broj objava koje je moguće videti u toku dana ograničen prvo na 600, a potom na 1.000. Nakon toga je kompanija objavila da će platformu Tvitdek, koju uglavnom koriste kompanije i medijske organizacije, učiniti dostupnom samo korisnicima koji plaćaju osam dolara za Tviter Blu.

Preporuka za vas

Komentari (0)

Magazin