Producent Piter Safran: Film "Batgirl" nije bio za objavljivanje i svima bi naškodio
Komentari02/02/2023
-14:58
Šef DC studija Piter Safran rekao je da se od filma "Batgirl" odustalo jer nije bio za objavljivanje, i naškodio bi svima uključenima u projekat.
Safran je naveo da su DC i partneri iz Vorner brosa doneli tešku, ali pravilnu odluku da ne bude prikazivanja već snimljenog superherojskog filma rediteljskog dvojca Adila El Arbija i Bilala Falaha.
"Gledao sam film. Tu ima mnogo neverovatno darovitih ljudi ispred i iza kamera. Ali film nije bio za objavljivanje. Dešava se ponekad", ocenio je Safran, na predstavljanju DC studija u Los Anđelesu u utorak.
Od objavljivanja filma, u kome igraju Lesli Grejs, Brendon Frejzer i Džej Kej Simons, odustalo se pre pola godine nakon loših rezultata test prikazivanja, a bilo je saopšteno da je projekat, procenjenog budžeta od 90 miliona dolara, otpisan zbog poreskih razloga. Safran je nakon toga došao na čelo DC studija.
"Zaista mislim da su (Dejvid) Zaslav (iz Vorner brosa) i njegov tim doneli veoma smelu i hrabru odluku da ga otkažu. jer bi naškodio Di Si-ju. Naškodio bi ljudima koji su bili uključeni", rekao je Safran.
Prema njegovim rečima, "Batgirl" je pravljen za mali ekran i u biskopima ne bi mogao da se takmiči.
Pošto je sa El Arbijem i Falahom je razgovarao protekle nedelje, Safran kaže da bi rado i dalje poslovao sa njima, kao i sa scenaristkinjom Kristinom Hodson, ponovivši da je iza "Batgirl" stajalo mnogo darovitih ljudi.
"Batgirl" je imao budžet od oko 80 miliona dolara, a zbog pandemije i bezbednosnih protokola, troškovi su porasli na oko devedeset miliona. To je visok iznos, ali zapravo mnogo niži od drugih DC ostvarenja, pa The Hollywood Reporter piše da verovatno ne bi imao efekat spektakla kod publike.
Poređenja radi, "Betmen" koji je premijerno prikazan u martu, imao je budžet od 185 miliona dolara i to pre troškova marketinga.
Variety je tada pisao da se "Batgirl" verovatno nije uklapao u novu strategiju kompanije, jer "nije bilo dovoljno veliki, da bi bio vredan velikog bioskopskog prikazivanja, a ni dovoljno mali da bi ekonomski imao smisla na nemilosrdnom terenu striming servisa".
Trošiti novac na proširivanje razmera filma, kako bi ga prilagodili bioskopima, plus oko trideset do pedeset miliona dolara potrebnih za marketinšku promociju u Americi, kao i mnogo više koliko je potrebno na svetskom nivou, mogli bi da prevaziđu u troškovima i samu cenu produkcije filma.
Portal piše da su od više izvora saznali da će sasvim izvesno studio uzeti povraćaj poreza, kako na "Batgirl", tako i na "Scoob!" To znači da nijedan od ovih projekata verovatno nikada nećemo videti, jer kompanija nema prava da nakon povraćaja poreza monetizuje ta ostvarenja.
Komentari (0)