Biznis vesti

BIG CEE realizovala strateško širenje u Istočnoj Evropi akvizicijom tržnog centra Promenada

Komentari

Autor: Euronews Srbija/PR

11/10/2024

-

14:47

BIG CEE realizovala strateško širenje u Istočnoj Evropi akvizicijom tržnog centra Promenada
Promo/Jelena Ivanović/BIG CEE - Copyright Promo/Jelena Ivanović/BIG CEE

veličina teksta

Aa Aa

Akvizicija vodećeg novosadskog tržnog centra vredna 177 miliona evra predstavlja istorijski najveću transakciju u maloprodajnom segmentu u Srbiji. Promenada je jedan od najznačajnijih tržnih centara u Srbiji koji okuplja mnogobrojne svetske brendove, i sa popunjenošću 100% sa razlogom privlači više od 10 miliona posetilaca godišnje.

"Ova akvizicija predstavlja korak napred u našem dugoročnom planu širenja i ulaganja u značajne komercijalne nekretnine koje doprinose lokalnoj zajednici i ekonomskom razvoju. Uveren sam da će Promenada, kao najveći tržni centar u našem portfoliju, nastaviti da pruža izvanredna iskustva posetiocima, dok ćemo mi, kao kompanija, nastaviti da ulažemo u njeno unapređenje i dalji rast. Naš cilj ostaje jasan – biti sinonim za kvalitet, inovacije i lidersku poziciju u maloprodajnom sektoru, kako u Srbiji, tako i u regionu," izjavio je Lev Weiss, generalni direktor BIG CEE.  

Kompanija BIG Shopping Centers objavila je da je njeno zavisno društvo, CEE-BIG B.V., kupilo tržni centar Promenada po ceni od 177 miliona evra, od čega će 105 miliona evra biti finansirano bankarskim kreditom vodećih evropskih banaka.

Lociran u drugom najvećem srpskom gradu, tržni centar Promenada je jedan od najvažnijih centara u državi, neto površine (GLA) od oko 49.200 kvadratnih metara koja je u potpunosti pod zakupom. Ovaj tržni centar privuče više od 10 miliona posetilaca na godišnjem nivou, uz stalni godišnji rast broja posetilaca i prihoda.

Među zakupcima u tržnom centru nalaze se brendovi kao što su ZARA i drugi brendovi Inditex grupe, Nike, Adidas, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Hugo Boss, NewYorker, Sephora, Pandora, Replay, Ikea koncept prodavnica, brendovi LPP grupe i mnogi drugi. Takođe, tržni centar uključuje veliki supermarket, bioskop i zabavni i restoranski kompleks.

Promo/Jelena Ivanović/BIG CEE

 

Transakciju je predvodio Uzi Eli, potpredsednik za međunarodni poslovni razvoj u BIG grupi.

Lev Weiss, generalni direktor BIG CEE, ističe da je kupovina u skladu sa strategijom razvoja i rasta kompanije, koja se fokusira na tržne centre i višenamenske komplekse. Weiss je dodao da je kupovina tržnog centra Promenada posebno atraktivna investicija i jedinstvena prilika za sticanje snažnog objekta, koji će značajno ojačati komercijalnu aktivnost i saradnju sa vodećim zakupcima u Evropi.  

Snaga BIG-a leži u portfoliju koji obuhvata 15 operativnih centara širom Srbije i Crne Gore, ukupne površine od 368.000 m². Stabilno operativno prisustvo i duboko razumevanje potreba zakupaca i očekivanja potrošača omogućavaju kompaniji da besprekorno upravlja svim segmentima u centrima. Kupovina ovog objekta će biti značajan pokretač rasta, obzirom na izvrsne ekonomske parametre ove transakcije i na potencijal za unapređenje koji BIG prepoznaje u objektu, kao što je bio slučaj u svim prethodnim transakcijama. Ovaj tržni centar dodatno će ojačati poziciju kompanije BIG kao vodećeg investitora u oblasti komercijalnih nekretnina u Srbiji, kao i jedne od vodećih kompanija u regionu Balkana i Istočne Evrope.

Ovim putem, BIG CEE bi želeo da se zahvali timu Nepi Rockcastle-a na ovom izuzetnom objektu i uspešno realizovanoj transakciji, kao i svim zakupcima BIG CEE-a u tržnim centrima i retail parkovima na kontinuiranoj podršci i uspešnoj saradnji.

Komentari (0)

Biznis