Da li ste nervozni kad tražite taksi: Yandex uvodi AI podršku koja prepoznaje emocije korisnika na osnovu glasa
Komentari14/03/2024
-10:16
Ruska kompanija Yandex predstavila je novu neuronsku mrežu koje može da prepozna emocije korisnika na osnovu njegovog glasa.
Programeri ističu da nov proizvod na bazi veštačke inteligencije (AI) može da pomogne u stvaranju virtuelnih operatera u kol centrima ili glasovnih asistenata, prenosi Komersant.
Yandex neuronska mreža može da prepozna nepristojan jezik, negativan ton i neformalne izjave, pol govornika i njegove fraze u dijalogu, a u budućnosti će umeti da prepozna i nesigurnost i sarkazam u glasu.
Neuronska mreža će brzo reagovati na hitne konfliktne situacije sa klijentima pošto ume da analizira emocije direktno tokom razovora.
Veštačka inteligencija će, na primer, poslati automatski izveštaj menadžmentu ako zaključi da je ljudski operater grub prema klijentu
Ona će analizirati razgovore da bi se saznalo koja tema ili formulacije operatera izazivaju negativne emocije kod klijenta.
Komentari (0)