Biznis lideri

Agencija McCann Stokholm, članica I&F Grupe, osvojila Gran pri Kanskog festivala za kampanju "Eat a Swede"

Komentari

Autor: Euronews Srbija

22/06/2022

-

11:45

Agencija McCann Stokholm, članica I&F Grupe, osvojila Gran pri Kanskog festivala za kampanju "Eat a Swede"
Agencija McCann Stokholm, članica I&F Grupe, osvojila Gran pri Kanskog festivala za kampanju "Eat a Swede" - Copyright Promo/I&F Grup

veličina teksta

Aa Aa

Prvi Grand Prix na Festivalu kreativnosti McCann Stokholm i I&F Grupa iz Beograda dobili su za kampanju "Eat A Swede" (u slobodnom prevodu "Pojedi Šveđanina/ku").

Pored Grand Prix priznanja u istoj kategoriji, Entertainment, kampanja "Eat a Swede" osvojila je srebrnog Kanskog lava, a ranije je dobila je još jedno srebro u kategoriji Health and Wellness, i finalista je u još u sedam kategorija.

Promo/I&F Grup

 

"Izuzetna ideja, snažan krativni tim, hrabar klijent, sve se poklopilo. Ovaj Grand Prix rezultat je zajedničke energije svih koji su učestvovali u projektu i koji su verovali da ova kampanja može da privuče pažnju javnosti i pokrene diskusiju o jednom značajnom pitanju kao što je održivost i očuvanje planete. Kreativne ideje donose promene, naša industrija ima mogućnost i odgovornost da kreira kampanje koje mogu da menjaju svet. Ponosan sam na celu I&F Grupu i naš tim u Stokholmu koji je kreirao jednu takvu kampanju", izjavio je Srđan Šaper, osnivač I&F Grupe u okviru koje posluje agencija McCann Stokholm.

Kampanja kreirana za Švedsku federaciju za hranu (SFF) imala je velikog uticaja na javnost i pokrenula je debatu o održivosti i prehrani stalno rastućeg svetskog stanovništva. Jedan od načina koji Švedska federacija za hranu preporučuje je "Svegan" (Go Swegan), program koji se bazira na prihvatanju zdravog načina ishrane i održivoj praksi. U 18-minutnom satiričnom dokumentarcu "Eat a Swede" glumi svetski poznati glumac Aleksander Skarsgard.

Promo/I&F Grup

 

"Počastvovani smo dobijanjem Grand Prix nagrade. Rad na kampanji započeli smo pre više od tri godine i onda nas je zaustavila nas je pandemija, tako da cela agencija "živi i diše" ovaj projekat već neko vreme. Posebno zahvaljujemo našem fantastičnom klijentu, Švedskoj prehrambenoj federaciji, i Henriku - našem voljenom "naučniku", i na kraju, ali ne i najmanje važno, Aleksanderu Skarsgardu za njegove ukusne gene!“ Jakob Stjarne, direktor agencije McCann Stokholm.

Kanski festival kreativnosti najprestižniji je svetski festival u oblasti advertajzinga i nagrade na ovoj manifestaciji smatraju se Oskarima kreativnosti. Ove godine žiri je birao najbolje kampanje među više od hiljada prijavljenih radova iz 87 zemalja.

Komentari (0)

Biznis