Biznis vesti

Labović: Za praznike rezervisano više od 80 odsto turističkih kapaciteta u Srbiji

Komentari

Autor: Tanjug

26/04/2024

-

09:45

Labović: Za praznike rezervisano više od 80 odsto turističkih kapaciteta u Srbiji
Labović: Za praznike rezervisano više od 80 odsto turističkih kapaciteta u Srbiji - Copyright Tanjug/TOS-Dobrica Mitrović

veličina teksta

Aa Aa

Interesovanje građana za posete turističkim centrima u Srbiji za predstojeće prvomajske i vaskršnje praznike je veliko, što pokazuju podaci Turističke organizacije Srbije (TOS) prema kojima je u većini banja rezervisano više od 80 odsto kapaciteta, a u planinskim centrima se rezervisanost kreće od 70 pa do čak 90 odsto.

Direktorka TOS-a Marija Labović izjavila je za Tanjug da naši ljudi tradicionalno vole da prolećne praznike koji slede provedu u prirodi, a ove godine im naruku ide i to što se neradni dani za dva praznika nadovezuju i poklapaju se i sa prolećnim raspustom za đake.

"Kada je o banjama reč, popunjenost kapaciteta u Vrnjačkoj Banji je oko 90 odsto, u Sokobanji u privatnom smeštaju 85 odsto, u hotelskom 90 odsto, u Prolom i Lukovskoj Banji 80 odsto. Slično je i u planinskim centrima, pa je trenutna popunjenost na Zlatiboru 90 odsto, na Divčibarama 80 odsto, a na Zlataru 70 odsto", rekla je ona.

Printskrin/Tanjug video

 

Dodala je da je i Fruška gora veoma interesantna za posetioce, te se i na ovoj destinaciji očekuje veliki broj što turista, što izletnika, jer neki ljudi neće putovati, ali će dan ipak provesti u prirodi, a Fruška gora je pogodno mesto za tako nešto.

"Za one koji još nisu rezervisali mesta, a otputovali bi negde po Srbiji, sada je poslednji trenutak da obave rezervaciju", istakla je Labović.

Velika zainteresovanost za prolećna putovanja, prema njenoj oceni, obećava i dobru glavnu, odnosno letnju sezonu i dobru turističku godinu.

"Nadamo se da će ovo biti nova rekordna godina za srpski turizam. Na to nam ukazuje i trend rasta broja dolazaka i noćenja, kao i devizni priliv od turizma. Dobrim kretanjima je svakako doprinelo i to što je puno toga unapređeno na turističkim destinacijama, puno je dodatnih sadržaja, tako da verujemo da će se za svakoga naći ponešto interesantno", navela je ona.

Turistička organizacija Srbije sa svoje strane, dodala je, radi na promociji turističke ponude kroz razne kanale komunikacije, medije, ali i kroz digitalne kanale, a u okviru Dana porodice u Beogradu organizovaće i događaje na otvorenom.

TOS će u maju biti prisutan i na Beogradskom Manifestu, a u junu slede novi događaji na otvorenom, gde će, prema rečima sagovornice Tanjuga, u Beogradu cela Srbija biti predstavljena na jednom mestu.

Preporuka za vas

Komentari (0)

Biznis