Beograđane i Banjalučane iznenadili "bezobrazni" bilbordi: Iza njih se krije kampanja za borbu protiv podmukle bolesti
Komentari23/11/2023
-19:03
Početkom novembra Beograđane i Banjalučane iznenadili su bilbordi na kojima su prikazani muškarci koji pokazuju srednji prst. Bilbordi su privukli veliku pažnju, a zapravo se iza njih krije kapanja o prevenciji i ranom otkrivanja raka testisa.
Kampanju su radili agencija Ovation i Organizacija "Super brka". Rak testisa pogađa sve mlađe muškarce. Prosečna starost obolelih je između 25 i 45 godina, ali ugroženi su i dečaci u pubertetu od 14. godine.
Nikola Parun iz agencije Ovation nada se da će kampanja pomoći da se probudi svest kod muškaraca o značaju samopregleda testisa.
" Ako je samo nekoliko muškaraca otišlo da se pregleda, posebno samopregleda mi smo uspeli. Ovo je tema o kojoj se ne priča u kući, u školama, vrlo retko ili nikada u javnosti. Apeluemo na mlađe muškarce da se pregledaju", rekao je Parun za Euronews Srbija.
Obren Tomić, organizacija "Super brke" kaže da se ovom temom bave godina, da je o tome teško pričati, jer je osetljiva tema za muškarce.
"Na početku se ova bolest javlja kao bezbolni otok ili otvrdnuće na testisu. Jedini način da se primeti, ako se radi samopregled. kada se jave promene na koži, bol u donjem delu leđa, tada je već došlo do metastaza", naveo je Tomić.
Više o ovoj temi u prilogu:
Komentari (0)