Biznis vesti

Vesić: Svaka konkurencija je dobrodošla, pa i na beogradskom aerodromu

Komentari

Autor: Tanjug

09/09/2023

-

12:35

Vesić: Svaka konkurencija je dobrodošla, pa i na beogradskom aerodromu
Tanjug/Vladimir Šporčić - Copyright Tanjug/Vladimir Šporčić

veličina teksta

Aa Aa

Ministar građevinarstva Goran Vesić izjavio je danas Tanjugu, povodom najava iz Er Srbije da će praviti hangar za održavanje aviona (MRO) na aerodromu u Beogradu, pokrenuti ugostiteljske delatnosti, ali i sopstveni kargo i hendling servis, da je svaka konkurencija dobrodošla.

Vesić je podsetio da je ranije izrazio nezadovoljstvo, kao i Er Srbija,  radom kompanije Vansi tokom leta, koja je koncesionar beogradskog aerodroma.

"Er Srbija je vlasnik zemaljskog operatera GAS (Ground airport service) koji je letos aktiviran kako bi se prevazišli problemi u funkcionisanju aerodroma koje kompanija Vansi nije umela da reši. Zbog toga smo u avgustu doneli odluku da omogućimo da još tri zemljska operatera mogu da rade na aerodromu Nikola Tesla", naveo je Vesić.

Kaže da Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture priprema izveštaj o svemu što se događalo tokom leta na beogradskom aerodromu, koji će biti poslat vladi.

"Jednostavno, ponašanje koncesionara tokom leta mora da dobije svoju zvaničnu ocenu, jer aerodrom pripada Srbiji, a koncesionar samo upravlja njime", naglasio je Vesić u izjavi za Tanjug.

Generalni direktor Er Srbije Jirži Marek izjavio je ranije da srpska avio-kompanija želi da napravi, zajedno sa partnerom "Turkish Technic", hangar za održavanje aviona (MRO-Maintenance, reparations and operations) na aerodromu u Beogradu.

"Prema sporazumu o zajedničkom ulaganju sa partnerom specijalizovanim za održavanje aviona (Turkish Technic), želimo da napravimo hangar za MRO na aerodromu u Beogradu. Želimo i da ponovo pokrenemo ugostiteljsku delatnost. Nezadovoljni smo proizvodom kompanije sa kojom imamo ugovor na dve godine, a ona je jedini dobavljač. Takođe razmišljamo o sopstvenom kargo i hendling servisu", rekao je Marek za poljski avio-portal "Rynek Lotniczy".

Kako je naveo Marek, održavanje aviona i "ketering graund hendling"  su danas najveći problemi Er Srbije, a autsorsing ovih delatnosti proteklih 10 godina očigledno nije doneo željene rezultate.

Preporuka za vas

Komentari (0)

Biznis