Kompanija Agilcon otvorila prve kancelarije u Beogradu - nude rešenja u oblasti korisničke podrške, prodaje i marketinga
Komentari19/03/2022
-16:03
Kompanija Agilcon, najveći regionalni partner kompanije Salesforce, nakon više od decenije uspešnog poslovanja na području Slovenije i Hrvatske, otvorila je vrata svoje prve kancelarije u Beogradu i na svečanosti otvaranja najavila velike planove za budućnost. Agilcon je već dugi niz godina najveći regionalni implementator rešenja kompanije Salesforce, koji je, prema Gartneru, broj 1 CRM platforma na svetu za rešenja u oblasti korisničke podrške, prodaje i marketinga.
Na svečanosti otvaranja prisustvovali su brojni uvaženi predstavnici poslovne zajednice iz regiona, a kompanija je predstavila svoja rešenja i planove.
"Kompanija Agilcon posvećena je otkrivanju novih načina za komunikaciju sa onima koji su vam najvažniji, a to su vaši klijenti i zaposleni. CRM i HRM rešenja koja implementira naša kompanija pomogla su brojnim kompanijama, velikim i malim da transformišu svoje poslovanje i unaprede način na koji ljudi rade i komuniciraju. Kancelarija u Beogradu za nas je veliki iskorak na veliko i važno tržište, puno potencijala i prilika", rekao je Marko Perme, suosnivač i direktor Agilcona u Sloveniji.
Korišćenje CRM i HR alata ove vrste direktno pomaže zadovoljstvu korisnika i poslovnim rezultatima kompanija. U to su se već uverili Agilconovi klijenti, a neki od njih su i podelili svoja iskustva i na panel diskusiji. O razlozima i rezultatima implementacije Salesforcea i Gecko-a pričali su Igor Sabljak, Director of Customer Experience Management, Tehnomanija; Jasmina Kaluđerović, Field Sales Manager, Milšped; Natalija Pešić, Head of HR, A1 Serbia.
"Kompanija Agilon nam je omogućila objedinjenu i olakšanu komunikaciju između zaposlenih i sektora, a pre svega dostupnost informacija na jednom mestu. Tražeći rešenje shvatili smo da kompanija koja radi implementaciju CRM rešenja mora da bude pouzdana, iskusna i da u nju moramo da imamo poverenja, Agilcon se izdvojio po svim stavkama i to je bilo ključno za početak saradnje", rekla je Jasmina Kaluđerović iz kompanije Milšped.
Šire se i na tržište Severne Makedonije
Vođen idejom kako se sadašnji i budući trendovi oslanjaju na vrhunsko korisničko iskustvo, a uzimajući u obzir da stalno rastu potrebe klijenata i tržišta za CRM i HRM uslugama, Agilcon je odlučio da svoje usluge, pored Beograda, proširi i na tržište Severne Makedonije i Crne Gore. Iako već godinama posluje na području Srbije i implementira Salesforce rešenja i Gecko, otvaranjem kancelarije u Beogradu postaje još bliži trenutnim i budućim saradnicima.
"Prisustvom u Beogradu, Agilcon i starim i novim klijentima pruža neposredniji odnos, bržu komunikaciju, pristup vrhunskim stručnjacima iz oblasti IT i poslovnih procesa, što će im pomoći u efikasnijoj primeni i usvajanju novih poslovnih modela. Radujem se budućim profesionalnim izazovima, stvaranju najozbiljnijeg regionalnog IT tima, i saradnji sa kompanijama", izjavila je Katarina Vladić, direktorka kompanije Agilcon u Srbiji.
Komentari (0)