U Dubaiju predstavljen novi turistički brend - "Srbija. Doživi!"
Komentari13/01/2022
-13:49
Turistička organizacija Srbije i nacionalna platforma Srbija stvara (Serbia Creates) saopštili su danas da su na Svetskoj izložbi EXPO 2020 Dubai međunarodnoj javnosti predstavile novi turistički brend - "Srbija. Doživi!! (Experience! Serbia), kao deo nove strategije marketinga turizma u cilju privlačenja domaćih i stranih turista.
Ocenjuju da se radi o novom i modernom turističkom brendu Srbije, čiji je narativ zasnovan na "komunikaciji" destinacije kroz iskustvo koje turisti mogu da dožive u Srbiji.
"Pre svega je namenjen turistima koji na svojim putovanjima traže zanimljiva i autentična iskustva, prirodne lepote, kreativne i inspirativne destinacije", ističu u saopštenju i navode da je inspiracija za novi brend i vizuelni identitet Srbije pronađena u "neponovljivom i dinamičnom" doživljaju koji Srbija nudi na raskrsnici istoka i zapada, gde se mešaju moderno i tradicionalno, urbano i prirodno.
"Sa zadovoljstvom primećujemo da novi način predstavljanja naše ponude kroz iskustva, odnosno doživljaje, nailazi na veliku zainteresovanost i daje novu energiju našim promotivnim aktivnostima", izjavila je po predstavljanju novog brenda direktorka Turisticke organizacije Srbije Marija Labović.
Viša savetnica predsednice Vlade Srbije za kreativne industrije i turizam Ana Ilić naglasila je da je važno iskoristiti priliku i pozitivno uticati i na promenu turističkog brenda kako bi što više zainteresovanih posetilaca iz celog sveta došlo i posetilo Srbiju.
"Do sada je Paviljon Srbije na Ekspou posetilo više od pola miliona posetilaca, a očekujemo još toliko, što samo govori o veličini ciljne grupe koju želimo da privučemo", ističe Ilić.
Najavili su i da će detalji o tome kako će se pojedine destinacije i najznačajniji turistički proizvodi predstavljati pod novim brendom biti objavljeni na predstojećem 43. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu.
Komentari (0)