Biznis vesti

Lučić: Telekom Srbija će povećati investicije u produkciju filmskih i serijskih sadržaja

Komentari

Autor: Euronews Srbija

12/02/2025

-

21:41

Lučić: Telekom Srbija će povećati investicije u produkciju filmskih i serijskih sadržaja
Lučić: Telekom Srbija će povećati investicije u produkciju filmskih i serijskih sadržaja - Copyright Euronews Centar

veličina teksta

Aa Aa

Telekom Srbija trenutno ulaže oko 30 miliona evra godišnje u produkciju filmskih i serijskih sadržaja, ali kako budemo ostvarivali uštede na drugim segmentima, sigurno ćemo dodatno povećavati investicije, rekao je generalni direktor kompanije Vladimir Lučić

Napredak domaće produkcije u poslednjih deset godina je ogroman, zahvaljujući ne samo Telekomu Srbije, već i Filmskom centru Srbije i podršci države, ocenio je Lučić u emisiji "Direktno sa Minjom Miletić".

"Pre 20 godina, domaće serije su bile retkost na nacionalnim kanalima, dok su dominirale turske i južnoameričke serije. Danas je postalo sasvim prirodno da domaći sadržaj bude prisutan na međunarodnim platformama poput HBO-a. To je ogroman iskorak za domaću produkciju i ponosni smo što je Telekom Srbija dao značajan doprinos tom razvoju", rekao je Lučić.

Saradnja sa Amazonom i globalnim produkcijama

Lučić očekuje da će Telekom Srbija uskoro ostvariti značajna partnerstva sa velikim svetskim produkcijama. 

"Srbija se pokazala kao izuzetno atraktivna destinacija za globalne produkcijske kuće – zahvaljujući državnim subvencijama, relativno niskim troškovima i visoko kvalifikovanim profesionalcima. Uz to, Telekom Srbija će kao koproducent dodatno osnažiti industriju, što će privući još veće igrače i omogućiti realizaciju projekata koji će imati globalni značaj".

Govoreći o budućnost tradicionalnih televizija, naš gost je rekao da one moraju da se transformišu kako bi opstale. Dodao je da dugoročno ne vidim budućnost klasične televizije u dosadašnjem obliku. 

Streaming servisi su budućnost, i upravo zbog toga strategija Telekoma Srbija od 2018. godine ide u pravcu jačanja sopstvene produkcije, rekao je Lučić. 

"Nakon poslednjih akvizicija, Telekom Srbija postaje ključni igrač u domaćoj produkciji, sa udelom od preko 70% u proizvodnji lokalnog sadržaja – bilo da su u pitanju filmovi, serije, sport, muzika ili zabava. Verujem da ćemo, u periodu kada se tržište potpuno prebaci sa linearne televizije na streaming, biti lider u proizvodnji i vlasništvu nad sadržajem.

Za 10 do 15 godina, nove generacije neće kupovati pakete sa stotinama kanala, već će se oslanjati isključivo na streaming platforme. Telekom Srbija će u tom ekosistemu biti ključni igrač – pružaće lokalni sadržaj koji će biti neophodan i globalnim gigantima poput Amazona i Netflixa. Bez obzira na to ko bude dominirao globalnim tržištem, sigurni smo da će korisnici kliknuti i platiti upravo za naš lokalni sadržaj".

Budućnost je digitalna, a Telekom Srbija je spreman da preuzme lidersku poziciju u ovom novom medijskom okruženju, poručio je Lučić.

AI Preporuka

Komentari (0)

Biznis