Biznis vesti

Kompanija Telekom Srbija osvojila nagradu za kampanju "Priče iz rominga"

Komentari

Autor: Tanjug

27/12/2024

-

14:25

Kompanija Telekom Srbija osvojila nagradu za kampanju "Priče iz rominga"
Euronews/Teodora Vasiljević - Copyright Euronews/Teodora Vasiljević

veličina teksta

Aa Aa

Kompanija Telekom Srbija osvojila je nagradu za kampanju "Priče iz rominga" na ovogodišnjem konkursu udruženja za tržišne komunikacije Srbije (UEPS), saopšteno je danas iz te kompanije.

Ovo bronzano priznanje koje je dodeljeno u kategoriji digitalna influenser kampanja se pridružuje nizu drugih nagrada za ovu kampanju, uključujući KAKTUS nagradu u kategoriji Influencer marketing i DISRUPT nagradu za komunikaciju u kategoriji IT i telekomunikacije.

UEPS nagrade, koje se dodeljuju više od pola veka, prepoznaju najkvalitetnije projekte u oblasti marketinga i komunikacija u Srbiji.

Ovogodišnji konkurs bio je jedan od najposećenijih i najkonkurentnijih do sada, sa velikim brojem prijava i projektima koji su se istakli visokim standardima kreativnosti i inovativnosti.

Ispred kompanije nagradu su preuzele menadžerka za digitalne marketing komunikacije Jovana  Matić i šefica Službe za digitalne marketing komunikacije Una Zabunov.

"UEPS nagrada je potvrda da kada radimo sa strašću i vizijom, rezultati govore sami za sebe. Priče iz rominga su primer kako inovativne ideje i saradnja sa talentovanim ljudima mogu postići nešto jedinstveno. Nastavićemo da stvaramo kampanje koje inspirišu i ostavljaju trag", rekla je  Zabunov.

 

Komentari (0)

Biznis