Potpuno novi doživljaj Grčke glavni motiv letnje kampanje GNTO
Komentari16/05/2023
-11:48
Nacionalna turistička organizacija Grčke (GNTO) lansirala je novu letnju kampanju koja nosi glavnu poruku "Grčka. Iskustvo koje menja život".
GNTO ove godine želi da privuče turiste iz inostranstva i poveća potražnju za odmorima u Grčkoj, podsećajući da "odmor u ovoj zemlji može promeniti vaš život".
Puno stepenica, peska, buđenja uz petlove, vrućeg sunca, prašnjavih puteva i neobičnih ukusa - sve su to "poteškoće" koje nameće netaknuta priroda, jednostavnost i autentičnost zemlje, a čine odmor u Grčkoj nezaboravnim iskustvom, podsećaju iz GNTO.
Cilj nove kampanje je da se upravo istakne ovaj aspekt Grčke, kao i da se prikaže putnicima ono što je izvan dosadašnjih turističkih klišea.
Pogledajte novi promotivni spot Nacionalne turističke organizacije Grčke.
Komentari (0)