Novosti

Potpuno novi doživljaj Grčke glavni motiv letnje kampanje GNTO

Komentari

Autor: Euronews Srbija

16/05/2023

-

11:48

Potpuno novi doživljaj Grčke glavni motiv letnje kampanje GNTO
Potpuno novi doživljaj Grčke glavni motiv letnje kampanje GNTO - Copyright Screenshot/Youtube/Visit Greece

veličina teksta

Aa Aa

Nacionalna turistička organizacija Grčke (GNTO) lansirala je novu letnju kampanju koja nosi glavnu poruku "Grčka. Iskustvo koje menja život".

GNTO ove godine želi da privuče turiste iz inostranstva i poveća potražnju za odmorima u Grčkoj, podsećajući da "odmor u ovoj zemlji može promeniti vaš život".

Puno stepenica, peska, buđenja uz petlove, vrućeg sunca, prašnjavih puteva i neobičnih ukusa - sve su to "poteškoće" koje nameće netaknuta priroda, jednostavnost i autentičnost zemlje, a čine odmor u Grčkoj nezaboravnim iskustvom, podsećaju iz GNTO.

Cilj nove kampanje je da se upravo istakne ovaj aspekt Grčke, kao i da se prikaže putnicima ono što je izvan dosadašnjih turističkih klišea.

Pogledajte novi promotivni spot Nacionalne turističke organizacije Grčke.

 

Komentari (0)

Putovanja