Novosti

Humanitarna inicijativa "Kilogram dobrote" 2024. povezuje hotele širom sveta

Komentari

Autor: PR

15/10/2024

-

12:01

Humanitarna inicijativa "Kilogram dobrote" 2024. povezuje hotele širom sveta
Promo/Movenpick Resort and SPA Fruške terme - Copyright Promo/Movenpick Resort and SPA Fruške terme

veličina teksta

Aa Aa

Već devetu godinu zaredom, hotelski brend Mövenpick Hotels & Resorts pokreće globalnu inicijativu Kilogram dobrote kako bi dobrim delima podržao lokalne zajednice. Ove godine se udružuje više od 75 hotela i odmarališta iz tridesetak zemalja i poziva goste, članove lokalne zajednice i sve zaposlene velikog srca, koji se nazivaju „Heartisti“ (kombinacija engleskih reči heart – srce  i art - umetnost) da doniraju prehrambene proizvode, odeću i školski pribor za lokalna humanitarna udruženja. 

Mövenpick Resort and Spa Fruške Terme ove godine je udružio snage s Dečjim selom „Dr Milorad Pavlović“ u Sremskoj Kamenici, koje za cilj ima da pomogne deci bez adekvatnog roditeljskog staranja i pruži im srećnije detinjstvo. I vi se možete pridružiti ovoj dobrotvornoj akciji tako što ćete vašu donaciju u vidu hrane, odeće, školskog pribora, igračaka, posteljine, nameštaja, knjiga, sportske opreme i korišćene elektronske opreme, poput računara, doneti u Mövenpick hotel. Ova humanitarna akcija traje od 14. oktobra do 15. novembra 2024, a  Dečje selo će osigurati da donacije iz inicijative Kilogram dobrote dođu upravo do one dece kojima je ta pomoć i najpotrebnija. 

"Mi u Mövenpick Resort and Spa Fruške Terme hotelu verujemo da se prava gostoljubivost ne završava na vratima, izlaskom gosta iz hotela, nego da dopire do same srži naše lokalne zajednice", rekao je Dejan Pejčinović, direktor hotela Mövenpick Resort and Spa Fruške Terme i dodao: "Ponosni smo što sarađujemo s Dečjim selom 'Dr Milorad Pavlović' u Sremskoj Kamenici, koje je usmereno prema onima kojima je pomoć najpotrebnija. Kroz kampanju Kilogram dobrote ne samo da doniramo neophodne potrepštine, već i podstičemo duh zajedništva i empatije koji je u skladu s našim osnovnim vrednostima".

Nasleđe velikodušnosti 

Još od 1948, Mövenpick neguje kulturu velikodušnosti nadahnutu idejama njegovog osnivača Uelija Pragera, koji je verovao da se i najobičnije stvari mogu raditi na pravi način. Inicijativa Kilogram dobrote pokrenuta je 2015. i od tada je uticala na hiljade života širom sveta, a prikupljeno je više od 90 hiljada kilograma donacija za ljude kojima su one najpotrebnije. Ova inicijativa predstavlja snažan podsetnik da velikodušnost ne poznaje granice i ujedinjuje ljude i zajednice u jedan zajednički cilj – da svet postane bolje mesto. 

Promo/Movenpick Resort and SPA Fruške terme

 

"Mövenpick-ova kampanja 'Kilogram dobrote' oslikava našu nepokolebljivu predanost u stvaranju pozitivnog uticaja u zajednicama u kojima delujemo,” rekao je Benoa Rakle,  predsednik Premium brendova u Accor-u, svetskoj hotelskoj grupaciji u čijem je portfoliju Mövenpick.

"Naše nasleđe temelji se na uverenju kako velikodušnost ima moć da transformiše živote ljudi, a kroz ovu inicijativu vidimo da i mali postupci mogu stvoriti lančanu reakciju, odnosno mogu okupiti ljude i pomoći onima kojima je to potrebno. Stvaranjem iskrenih ljudskih veza ne pružamo samo podršku, nego i inspirišemo druge da nastave sa darivanjem. Ova tradicija darivanja više je od trenutka; to je pokret koji odražava srž onoga što jesmo kao brend", dodao je Benoa Rakle. 

Kilogram dobrote odražava osnovna načela svih Mövenpick hotela: negovanje povezanosti, poticanje ideje zajedništva, doniranje hrane za opšte dobro i podsticanje na okupljanje ljudi i zajednica. Svaki hotel koji učestvuje u inicijativi odabira lokalnog humanitarnog partnera i tako osigurava pozitivan uticaj u zajednici. 

Mövenpick vas poziva da se priduržite ovom globalnom pokretu. Od 14. oktobra do 15. novembra vaše donacije možete doneti u hotele širom sveta koji učestvuju u inicijativi, a svi prilozi ići će direktno lokalnim humanitarnim partnerima. 

Za više informacija posetite https://movenpick.accor.com/en/kilo-of-kindness.html.   

Komentari (0)

Putovanja