Aktuelno iz kulture

Dva filma, isti datum, različite marketing strategije: Kako je "Barbi" obojila svet u ružičasto

Komentari

Autor: BBC

16/07/2023

-

12:01

Dva filma, isti datum, različite marketing strategije: Kako je "Barbi" obojila svet u ružičasto
Barbi i Openhajmer - Copyright Tanjug/Warner Bros Pictures/Universal Pictures via AP

veličina teksta

Aa Aa

Film o čuvenoj lutki Barbi sledeće nedelje konačno stiže u bioskope. Glumačku postavu koju čine, između ostalih Margo Robi, Rajan Gosling i Helen Miren, uskoro ćemo videti na delu, a kao da to nije dovoljno, film je "opremljen" i muzički pa su neke pesme odpevale poznate zvezde poput Dua Lipe i Niki Minaž. Ono što je, međutim, verovatno veoma primetno to je se o ovom filmu prethodnih nekoliko nedelja može čuti bukvalno na svakom koraku. Ako se pitate zašto je to tako, odgovor je prilično jednostvan - marketinška kampanja je bila ogromna.

Ružičasti bilbordi, koji sadrže samo datum izlaska filma, pojavili su se u gradovima širom sveta, a ružičasta kuća iz snova pojavila se u Malibuu i fanovi čak mogu da je iznajme na Airbnb-u. Uz to, modni brednovi iskoristili su trenutak da izbace na desetine, pa i stotine proizvoda sa motivom barbi lutke. 

Dakle, ako se osećate kao da ste svuda viđali Barbi, ne izmišljate stvari, piše BBC.

Tanjug/Scott Garfitt/Invision/AP

 

Za filmskog kritičara BBC radija 1 Alija Plamba, kampanja je bila svuda jer Matel, koji je vlasnik Barbi brenda, prodaje više od samog filma.

"Ono što vidite nije samo promocija filma", rekao je on.

On navodi da je ova marketinška kampanja ogromna suprotnost "Openhajmeru" Kristofera Nolana, koji će biti premijerno prikazan istog dana.

I dok mnogi planiraju da gledaju oba 21. jula, u onome što mnogi nazivaju "Barbihajmer", Ali kaže da je "Openhajmer" zauzeo tradicionalniji pristup.

"To je film o čoveku koji je pomogao u stvaranju projekta Menhetn i atomske bombe. Dakle, ne možete prodavati igračke u to ime, ne možete prodavati štapove za pecanje, košulje i šešire i sve nasumične stvari koje prodaju - to je samo film", rekao je on.

Tanjug/AP Photo/Chris Pizzello

 

Za razliku od marketinške strane kada je reč o "Barbi", oko samog filma postoji nivo tajnosti. Recenzije koje postoje do sada uglavnom su pozitivne.

Dakle, nakon meseci iščekivanja, da li će se skupa reklamna kampanja isplatiti?

"Mislim da će prvi vikend za Barbi da bude ogroman, čak i ako na kraju bude loše recenzirano, a mislim da neće biti", rekao je Ali.

Preporuka za vas

Komentari (0)

Kultura

Najskuplja voćka u istoriji: Kontroverzna instalacija sa bananom zalepljenom za zid prodata za preko šest miliona dolara
Aktuelno iz kulture

Najskuplja voćka u istoriji: Kontroverzna instalacija sa bananom zalepljenom za zid prodata za preko šest miliona dolara

Konceptualno delo Mauricija Katelana kupio je kineski investitor u kriptovalute Džastin San za četiri puta veći iznos od procenjenog.

21/11/2024

10:43

pročitaj celu vest
"Virdžina" u novom ruhu: Digitalno restauriran kultni film Srđana Karanovića o devojčici koja je odrastala kao dečak